پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

بعد از پایان بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برد ۳بریک آبی‌ها طی یک بازی زیبا همراه شد، گلرهای دو تیم تا نیمه‌های شب در اینستاگرام به پر و پای هم پیچیده بودند و کری‌هایی برای هم می‌خواندند که در شرایط عادی باید این حرف‌ها را از هواداران متعصب دو تیم می‌شنیدیم نه از بازیکنان درجه‌یک و حرفه‌ای.

دروازه‌بانان
  • بازی رفت در خانه مظاهری

رشید مظاهری که بعد از درخشش در بازی رفت، این بار  3 گل در بازی برگشت خورده بود شروع‌کننده داستان شد. او در پستی که بعد از بازی گذاشت از هواداران تیمش تشکر کرد و در ادامه با یک متلک سنگین این برد را به تیم داوری تبریک گفت. طبیعی بود که خیلی از هواداران استقلال هجوم بیاورند و پای این پست از خجالت دروازه‌بان ذوب‌آهن دربیایند. اما اصلا طبیعی نبود که یکی از این استقلالی‌ها گلر ملی‌پوش تیم یعنی سیدحسین حسینی باشد. کامنت حسینی البته یک کلمه بیشتر نبود ولی همان یک کلمه آتش ماجرا را کاملا داغ کرد. گلر دوم استقلال پای پست رشید نوشت «تیام»، همین و تمام! این کری یک‌کلمه‌ای که 3گل خورده رشید را به او یادآوری می‌کرد دقیقا به اندازه خود پست مظاهری لایک خورد. حدود 100نفر استقلالی پای این کامنت با به‌به و چه‌چه از حسینی استقبال کردند و البته یک نفر هم پیدا شد و از دو گلر عزیز درخواست کرد رقابت‌شان را با روش‌های حرفه‌ای‌تری دنبال کنند و به حاشیه‌ها دامن نزنند. همین یک کامنت نشان داد هنوز هم جای امیدواری هست.

  • بازی برگشت در خانه سیدحسین

اگر فکر می‌کنید رشید مظاهری متلک حسین حسینی را بی‌جواب گذاشته اصلا از این فکرها نکنید. او بلافاصله دست به کامنت شد و ذخیره بودن حسینی را با این کامنت به رخ او کشید: «صحنه قشنگی دیدی روی نیمکت.» رشید البته دامنه جنگ را به صفحه خودش محدود نکرد و ساعاتی بعد سری هم به صفحه رقیب زد. جایی که حسین حسینی در پست جدیدش از هواداران خواسته بود حاشیه‌ها را جدی نگیرند و مظاهری هم برای او نوشت: «داداش نیمکت که دیگه حاشیه نداره!» رشید البته چند ایموجی خنده هم چاشنی این کامنت کرده بود اما جمله‌اش خیلی سنگین‌تر از آن بود که کسی خنده‌ها را جدی بگیرد. پای همین پست حضور یک دروازه‌بان دیگر هم جالب‌توجه بود. او مهدی رحمتی بود که سریعا خودش را به صحنه تصادف رساند و خطاب به حسینی نوشت: «داداش ان‌شاءالله تو تیم‌ملی موفق باشی و به حقت برسی. برای موفقیت روزافزونت من و همه استقلالی‌ها دعا می‌کنیم...» رشید مظاهری حتی به این کامنت هم ریپلای داد! او که از کامنت اول خودش و به رخ کشیدن نیمکت‌نشینی حسینی خیلی ذوق‌زده بود یک بار دیگر همان جمله را تکرار کرد. حسینی هم این وسط از رحمتی با لحنی فروتنانه تشکر کرد تا شایعه‌های اختلاف بین دو گلر استقلال را سرد کند. حسینی نوشت: «مرسی حاج‌مهدی.»

کد خبر 405703

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha