همشهری آنلاین: علیرضا بیرانوند با اشاره به حجم انتقادات از تیم ملی و اینکه کی‌روش به تنهایی در مقابل همه انتقادها از تیم ملی دفاع می‌کند، گفت: او واقعا تنهاست. من می‌گویم کی‌روش نباید به تنهایی از تیم ملی دفاع کند. او باید با کمک ۸۰ میلیون ایرانی از تیم ملی دفاع کند.

کارلوس کی‌روش

عليرضا بيرانوند، دروازه‌بان پرسپوليس و تيم ملي، در گفت وگو با ايسنا به موضوعات مختلف مرتبط با پرسپوليس، عملكرد خودش و آينده‌اي كه براي خود طراحي كرده اشاره كرد و سپس در خصوص وضعيت تيم‌ ملي و جام جهاني گفت: در حال حاضر به اسپانیا و پرتغال فکر نمی‌کنیم و فقط تمرکزمان روی بازی با مراکش است. آقای کی‌روش و کادر فنی تیم ملی هم بارها در این زمینه صحبت کرده‌اند که بازی با مراکش برای ما یک فینال بزرگ است و صددرصد تمام توان‌مان را برای این بازی می‌گذاریم. به قول آقای کی‌روش بازی برابر اسپانیا و پرتغال برایمان بازی موش و گربه خواهد بود و باید دوندگی‌مان را بالا ببریم و بیشتر دنبال توپ بدویم و مقابل این تیم‌ها خوب دفاع کنیم. از همه می‌خواهم برایمان دعا کنند تا این سه بازی سخت را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

وي در بخش ديگري از اين مصاحبه مفصل در پاسخ به اين پرسش كه "با وجود اینکه زمان کمی تا جام جهانی باقی مانده اما به نظر می‌رسد جو حاکم بر فوتبال ایران جو جام جهانی نیست. این موضوع را قبول دارید؟" گفت: متاسفانه کسی به فکر جام جهانی و تیم ملی نیست. انگار نه انگار یک ماه دیگر جام جهانی آغاز می‌شود. وقتی به رسانه‌ها و اهالی فوتبال نگاه می‌کنیم گویی چهار سال دیگر قرار است جام جهانی شروع شود. بعضی پیشکسوتان و رسانه‌ها حرف‌هایی می‌زنند و انتقاداتی می‌کنند که انگار تیم ملی متعلق به آن‌ها نیست و فقط برای افراد خاص است. تیم ملی نماینده تمام ۸۰ میلیون مردم ایران است و به خاطر خوشحال کردن مردم تمام تلاشش را می‌کند. خیلی‌ها از کی‌روش انتقاد می‌کنند اما باید قبول کنیم کارلوس کی‌روش تیم ملی ایران را زنده کرده است و کار به جایی رسیده است که خیلی از تیم‌های مطرح دنیا دوست دارند بیایند و با ما بازی کنند. همین ترکیه، ازبکستان، یونان و الجزایر تیم‌هایی هستند که واقعا دوست داشتند با ما بازی کنند. مسلما بازی‌ و کارنامه ما را دیده‌اند که با ما بازی می‌کنند. قبول کنیم کارهایی که کی‌روش برای تیم ملی کرده و سخت‌افزارهایی که به درخواست او برای تیم ملی فراهم شده است همه برای سربلندی فوتبال ملی ایران است. این روزها اینقدر هجمه و انتقاد به تیم ملی زیاد شده که ما بازیکنان می‌بینیم کی‌روش به تنهایی در مقابل همه انتقادها از تیم ملی دفاع می‌کند. او واقعا تنهاست. من می‌گویم کی‌روش نباید به تنهایی از تیم ملی دفاع کند. ا و باید با کمک ۸۰ میلیون ایرانی از تیم ملی ایران دفاع کند. من امیدوارم کی‌روش که الان یک نفر است در آینده نزدیک به ۸۰ میلیون نفر تبدیل شود و دست به دست هم کاری کنیم که تیم ملی در جام جهانی نتیجه بگیرد.

بعضی پیشکسوتان و رسانه‌ها حرف‌هایی می‌زنند و انتقاداتی می‌کنند که انگار تیم ملی متعلق به آن‌ها نیست و فقط برای افراد خاص است. تیم ملی نماینده تمام ۸۰ میلیون مردم ایران است و به خاطر خوشحال کردن مردم تمام تلاشش را می‌کند.

کد خبر 405752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha