همشهری آنلاین: رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شهر شیراز را تبریک گفت.

باقری

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی این انتصاب مبارک را به وی تبریک گفت.

در پیام سرلشکر باقری آمده است: انتصاب حضرتعالی که از چهره‌های درخشان و شخصیت‌های انقلابی و مزین به علم و اخلاق و آراسته به روحیه مردمی و عزم خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌روید، به سمت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز توسط مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سرلشکر باقری در این پیام آورده است: بی شک حضور و نقش آفرینی های سترگ آن عالم وارسته و انقلابی در استان بزرگ فارس که پایگاه برجسته فرهنگی و ادبی کشور و مفتخر به بهره مندی از نگین درخشان حرم احمدبن موسی (ع) است، نویدبخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی گری در جای‌جای آن استان شهیدپرور و ولایتمدار خواهد بود.

دوام توفیقات حضرتعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در سایه سار هدایت‌های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 405872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha