یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس شورای شهر تهران خطاب به شهردار جدید گفت: انتظار ما از شما شتاب در خدمت است.

محسن هاشمی، رئيس شوراي شهر تهران در ابتدای جلسه يك‌شنبه 30 ارديبهشت شورای شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امروز سالروز حماسه مردمی انتخابات پرشکوه 29 اردیبهشت است، انتخاباتی که مشارکت مردم در آن بی‌سابقه بود و در حوزه مدیریت شهری آرایی حدود سه برابر بیشتر از دوره‌های قبل را بر جا گذاشت.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمي گفت: شهروندان تهرانی هنوز نتایج این مشارکت خود را در تحول مدیریت شهری به خوبی حس نکردند که قطعا بخشی از تقصیر متوجه ماست که باید با افزایش تلاش خود پاسخی شایسته به این اعتماد دهیم. نخستین روز کاری آقای افشانی هم‌زمان با سالروز 29 اردیبهشت بود که این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم فصل درخشانی در خدمت به مردم رقم بخورد.

رئیس شورای شهر تهرانافزود: مسیر خوبی با نجفی آغاز شد اما به درازا نکشید و حالا این امانت خدمت به افشانی رسیده است.شاید از منظری بهترین فرصت برای خدمت نسبت به شهردار سابق داشته باشید چرا که بخش قابل توجهی از تحویل و تحولات رخ داده و شرایط مالی شهرداری نیز نسبت به گذشته سامان بهتری یافته است.

او تاكيد كرد: انتظار شورای شهر از شهردار جدید شتاب در خدمت است. اصلاحات ساختاری و چابک‌سازی پیکره مدیریت شهری، تمرکز در حوزه حمل و نقل عمومی یعنی کاهش ترافیک و آلودگی هوا، شفاف‌سازی فرآیند مدیریت شهری، اصلاح منابع مالی، نوسازی بافت‌های فرسوده و ... از جمله سرفصل‌های مهم برنامه شورا است که آقای نجفی گام نخست را در این مسیر به درستی برداشت و امیدواریم آقای افشانی نیز با قدرت و سرعت بیشتر این مسیر را طی کند و بر همین اساس برنامه سوم توسعه شهر را تدوین و تقدیم شورا کند.

کد خبر 405918

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha