همشهری آنلاین: سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: مدیرمسئول روزنامه آرمان و مدیرعامل خبرگزاری کار ایران (ایلنا) و سایت تدیبر در دادگاه مطبوعات مجرم شناخنته شدند.

دادگاه مطبوعات

احمد مومنی‌راد در گفت‌وگو با ایرنا، اتهام روزنامه آرمان را نقض مصوبه شورای امنیت ملی عنوان کرد و افزود: حسین عبدللهی، مدیرمسئول این روزنامه با اکثریت آریا اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد.

به گفته وی، هیات منصفه مطبوعات متهم را مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات اظهارداشت: در دادگاه امروز (يكشنبه 30 ارديبهشت) به رياست قاضي محمدي كشكولي كه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شدبه اتهام مدیرعامل ایلنا دایر بر نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر هم رسیدگی شد که اعضا این متهم را با اکثریت آرا مجرم دانستند و او را مستحق تخفیف ندانستند.

سایت تدبیر 24، رسانه دیگری بود که به گفته مومنی راد، به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر او رسیدگی شد. وی افزود: سایت تدبیر 24 با اکثریت آرا مجرم شناخته شد؛ اما اعضای هیات منصفه در عین حال متهم را مستحق تخفیف دانستند.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: در این جلسه قرار بود به اتهامات پایگاه خبری عصر ایران و عصر خبر هم رسیدگی شود که این امر به جلسه بعد موکول شد.

کد خبر 405972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha