همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن ۹ جاده کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد.

police

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر رحمانی روز دوشنبه گفت: جاده اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز، استان ایلام جاده دره شهر - پلدختر (محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

وی اعلام کرد: همچنین در استان خوزستان مسیر شوش - فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است و تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذرشهر و در استان ایلام جاده ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام - ایوان تونل رنو است.

رحمانی اضافه کرد: در استان اردبیل جاده خلخال - اسالم کیلومتر 7 تا 18،5 به علت عملیات راهسازی تا آخر تیر مسدود و مسیر جایگزین از جاده خلخال - پونل، در استان تهران مسیر فرعی امامزاده داود به علت ریزش کوه (تخته سنگ) تا اطلاع ثانوی و در

استان گیلان جاده پونل-خلخال (محدوده کامل) به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

کد خبر 406027

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha