سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیگر برنده اسکار اهل آفریقای جنوبی در فیلمی درباره رئیس بدنام شبکه فاکس نیوز به نقش مگین کلی، مجری سرشناس ظاهر می‌شود.

چارلیز ترون و مگین کلی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از هاليوود ريپورتر، چارليز ترون بازيگر اصلي اين پروژه فعلا بدون نام است كه جي روچ روي صندلي كارگرداني آن مي‌نشيند و چارلز رندالف فيلمنامه‌اش را مي‌نويسد. رندالف پيش‌تر براي نگارش فيلمنامه «كمبود بزرگ» برنده اسكار شده است. راجر ايلز 77 ساله كه سال‌ها رئيس شبكه فاكس بود، پس از حدود دو دهه رياست در 2016 از كار بركنار شد و هنوز بازيگر نقش او در اين پروژه معرفي نشده است.

كلي 47 ساله كه سابقه وكالت را در كارنامه داشت، در جايگاه مشاور حقوقي وارد شبكه فاكس شد و پله‌هاي پيشرفت را چنان طي كرد كه برنامه محبوب و پربيننده «پرونده‌هاي كلي» با اجراي او روانه آنتن اين شبكه شد. او جزو كساني بود كه عليه ايلز به اتهام آزار و اذيت جنسي اقامه دعوا كردند و با خروج از فوكس، به شبكه رقيب يعني NBC پيوستند. البته ايلز كه اتهام‌هاي كلي و گرچن كارلسن را عليه خود رد كرده بود، دو سال پيش پست رياست فاكس نيوز را از دست داد.

با توجه به درگير بودن چهره‌هايي چون كلي، كارلسن، ايلز، روپرت مرداك و بيل اُرايلي در پرونده آزار جنسي در شبكه فاكس، به نظر مي‌رسد فيلم بدون نام بر اساس اين پرونده يك پروژه پربازيگر باشد. هر چند تا امروز فقط نام ترون 42 ساله نهايي و اعلام شده است. او در 2004 براي «هيولا» جايزه اسكار بهترين بازيگر زن را برد و در 2006 براي «نورث كانتري» نامزد دريافت همين جايزه بود.

روچ چندان با ساختن فيلمنامه‌هاي سياسي بيگانه نيست و سال 2012 درام «تغيير بازي» را با موضوع انتخابات رياست‌جمهوري سال 2008 براي شبكه HBO ساخته بود. در آن فيلم جولين مور به نقش سارا پيلين ظاهر شده بود. او قرار است فيلمي هم بر اساس كتاب «آتش و خشم» مايكل وولف درباره كاخ سفيد دوران دونالد ترامپ بسازد.

کد خبر 406160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha