با انتشار عکس مشترکی از مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی شایعه همکاری دوباره این دو هنرمند قوت گرفت.

مهران مدیری

به گزارش همشهری، امیرمهدی ژوله و مهراب قاسم‌خانی عکس مشترکی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند که در آن مهران مدیری، پیمان و مهراب قاسم‌خانی، امیرمهدی ژوله و سیامک انصاری در یک قاب دیده می‌شوند. ژوله زیر عکس نوشته است:«خبر آمد خبری در راه است؟» پرسشی که به شایعه همکاری دوباره مدیری و قاسم‌خانی بیشتر دامن می‌زند.

به تازگی مرتضی میرباقری نیز از ساخت سریال 90قسمتی تازه‌ای به کارگردانی مهران مدیری خبر داده است. به گفته میرباقری این سریال مراحل نگارش را پشت‌سر می‌گذارد. با انتشار این عکس احتمال داده می‌شود که پیمان قاسم‌خانی، سرپرست گروه نویسندگان این سریال باشد.

از همکاری‌های مشترک پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری سریال‌های «پاورچین» و «شب‌های برره» است که مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون می‌نشاند و پس از گذشت سال‌ها هنوز هم به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین سریال‌های طنز تلویزیون در ذهن مخاطبان ماندگار شده است. آخرین همکاری مشترک این دو به سریال «مرد هزار چهره» در سال1387 برمی‌گردد.

پیمان قاسم‌خانی در نوروز96 در گفت‌و‌گو با ماهنامه 24 همشهری گفته بود: «جدایی من و مهران مدیری دشوار اما اجتناب‌ناپذیر بود چرا که دیگر راهمان از هم جدا شده بود و من می‌خواستم دست به تجربه‌های تازه‌ای بزنم. قاسم‌خانی در آن مصاحبه گفته بود: «بعید است که بار دیگر با مهران مدیری همکاری کند.» قاسم‌خانی در جایی دیگر گفته بود:

«پاورچین و شب‌های برره بهترین دوران کاری من بودند و سریال‌هایی ساخته شد که پس از آن هیچ وقت تکرار نشد.» سال‌ها از پخش این دو سریال می‌گذرد اما مردم هنوز بسیاری از شوخی‌ها و تکیه‌کلام‌های این دو سریال را استفاده می‌کنند.

باید دید که آیا مدیری و قاسم‌خانی می‌خواهند و می‌توانند و تلویزیون این امکان را به آنها می‌دهد که بار دیگر تجربه‌ دوره‌های طلایی سریال‌های طنز را برای تلویزیون که مدتی است سریال طنز پرمخاطبی نداشته است تکرار کنند یا نه.

کد خبر 406305

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha