همشهری آنلاین: مشاور وزیر بهداشت خواستار گزارش گران‌فروشی تجهیزات و ملزومات پزشکی به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شد.

تجهیزات پزشکی

به گزارش مهر، رضا مسائلی، طی نامه ای به مدیران مراکز آموزشی و درمانی وابسته به وزارت بهداشت خواستار گزارش گرانفروشی و یا عدم تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی تابعه توسط تامین کننده، به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی و دارویی تعزیرات حکومتی در مرکز استان شد.

در این نامه آمده است: با عنایت به وصول برخی گزارشات مبنی بر گرانفروشی و عدم تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی به استحضار می‌رساند، مراکز درمانی و دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی مسئول برنامه ریزی و تامین به موقع اقلام فوق وفق مقرارت مربوطه است.

در صورت مواجهه با فعل گرانفروشی و یا عدم تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی تابعه توسط تامین کننده، مراتب از طریق شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی و دارویی تعزیرات حکومتی در مرکز استان یا شهرستان وقوع تخلف، مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد و گزارش اقدامات انجام شده جهت برنامه ریزی لازم به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام گردد.

کد خبر 406394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha