همشهری‌آنلاین: معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام افزایش حجم ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در نخستین روز هفته گفت: با توجه به این‌که در ماه مبارک رمضان قرار داریم ساعات پیک ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی در تهران کمی تغییر کرده و ما از حوالی ساعت ۷ صبح شاهد افزایش حجم و بار ترافیکی در برخی از معابر و بزرگراه‌های تهران هستیم.

سرهنگ مسعود جبارزاده، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: طبق گزارش‌های دریافتی صبح شنبه پنجم خرداد بار ترافیکی ورود به تهران از محورهای غربی، جنوبی و جنوب شرقی پرحجم بوده و بر این اساس در بزرگراه‌های شهید لشگری، امام رضا )، آزادراه تهران - کرج، آزادراه تهران - ساوه و اتوبان خلیج فارس پر حجم و نیمه سنگین است.

سرهنگ جبارزاده درباره وضعیت ترافیکی در معابر داخلی تهران نیز اظهار کرد: در برخی از معابر داخلی شاهد افزایش حجم ترافیک هستیم و بر همین اساس در بزرگراه‌های نواب، حکیم، همت و ... شاهد افزایش حجم تردد خودروها هستیم.

او درباره وضعیت ترافیک تهران در عصر امروز نیز گفت: با توجه به این‌که در ایام ماه مبارک رمضان طرح ترافیک و زوج و فرد با یک ساعت کاهش در ساعت 18 به پایان می‌رسد پیش‌بینی ما این است که در ساعات منتهی به اذان مغرب شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم. از این رو لازم است شهروندان زمان سفر خود را مدیریت و توزیع کرده و تا حد امکان آن را به ساعات پایانی روز و منتهی به اذان مغرب موکول نکنند.

کد خبر 406444

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha