همشهری آنلاین: فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی اعلام کرد: برنامه این یگان برای ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس، «جلب و جذب» همکاری مردم در سطوح مختلف است.

حسن کرمی

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار «حسن کرمی» روز یکشنبه با اعلام این مطلب، اظهار داشت: اجرای طرح رمضان الکریم، ضامن توفیقات بیشتر پلیس در ارتقاء امنیت و آرامش جامعه است.

وی افزود: ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در سایه خدمت به مردم است و رفتار شایسته کارکنان در خدمت رسانی به مردم باعث کسب عزت برای نیروی انتظامی می شود.

سردار کرمی ادامه داد: همگان باید نسبت به مشکلات جامعه حساس بوده و هر یک به وظایف ذاتی خود در راستای حل مشکلات دیگران، توجه داشته باشند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا، در ادامه اجرای طرح «رمضان الکریم» را ضامن توفیقات پلیس در ارتقاء امنیت و آرامش جامعه دانست و خاطر نشان کرد: برنامه یگان ویژه برای ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس؛ «جلب و جذب» همکاری مردم در سطوح مختلف است و در سالیان اخیر گرایش به این رویکرد، تعالی سازمانی و افزایش رضایت مردمی را به همراه داشته است.

سردار کرمی تأکید کرد: رویکرد اجتماعی و حسن اعتماد مردم به پلیس نقطه قوت نیروی انتظامی در مأموریت های محوله بوده و باید از این فرصت برای مردمی کردن امنیت نهایت بهره را ببریم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: هدف از اجرای طرح رمضان الکریم؛ افزایش فضای معنوی در نیروی انتظامی است. یگان های ویژه ناجا با بهره گیری از فضای قرآنی و معنوی، توسل به سیره و منش اولیا و انبیاء الهی ماموریت ها را پیش می برند و در کنار انجام وظایف ذاتی، اقداماتی در راستای کمک رسانی به افراد نیازمند دارند که بی شک این رویکرد برگ زرین دیگری در کارنامه این نهاد ارزشمند و انقلابی است.

کد خبر 406615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha