همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح دریا و امنیت اخلاقی از ۲۵ خرداد تا پایان تابستان در سه استان گلستان، گیلان و مازندران اجرا می‌شود.

مومنی سردار

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی در ستاد انتظامی مازندران و در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی و فرماندهان دریابانی و یگان ویژه استان‌های گلستان، گیلان و مازندران برای اجرای طرح دریا و امنیت اخلاقی و اجتماعی، اظهار کرد: طرح دریا در ۱۵۸ نقطه اجرا می‌شود و 5000 نفر در سه بخش نیروی انتظامی، دریابانی و یگان ویژه طرح دریا و امنیت اخلاقی و اجتماعی در همه پارک‌ها، کمپ‌ها و استراحتگاه‌ها در این طرح حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۴۰ فروند شناور برای ایجاد امنیت و آرامش مردم و مسافران بکارگیری می‌شود، گفت: خانواده‌هایی که به این استان‌ها سفر می‌کنند انتظار محیطی امن در سواحل و پارک‌ها را دارند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه طرح دریا و امنیت اخلاقی از ۲۵ خردادماه تا پایان تابستان در سه استان اجرا می‌شود، یادآور شد: هنجارهای اجتماعی، اخلاقی و دینی مطالبه عموم مردم است و هم‌وطنان برای حفظ امنیت خود ضوابط اخلاقی و اجتماعی را رعایت کنند

مومنی خاطرنشان کرد: طرح امنیت اخلاقی در سواحل، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها اجرا می‌شود که همکاران ما در قالب گشت‌های دریایی و زمینی حضور گسترده دارند و برخورد لازم را با متخلفان انجام خواهند داد .

وی با یادآوری این که سال گذشته ۸۶ نفر در مناطق مختلف سه استان غرق شدند که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد غرق‌شدگان در مناطق خارج از طرح و کمتر از ۱۰ درصد در مناطق مجاز غرق شدند که این افراد نیز در ساعات پس از اجرای طرح اقدام به شنا کرده بودند .

سردار مومنی افزود: ایمنی سلامتی و حفظ آرامش هدف از اجرای طرح دریا در نوار ساحلی خزر است.

کد خبر 406786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha