چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز جذب وزارت علوم از انحلال «مرکز امور هیات علمی» وزارت علوم خبر داد و گفت: این مرکز در دوره قبل راه‌اندازی شده بود که با برنامه‌ریزی‌های جدید تصمیم به حذف آن گرفته شد.

به گزارش مهر، محمدرضا رضوان‌طلب درباره «انحلال مرکز امور هیات علمی» گفت: این مرکز در اواخر دوره وزارت دکتر محمد فرهادی به عنوان «مرکز امور هیات علمی» پیش‌بینی شد تا اینکه در آینده تمام مسایل مربوط به امور هیات علمی در این مرکز انجام شود.

وی ادامه داد: قرار بود بخش‌هایی از مرکز هیات امنا، هیات ممیزه، جذب اعضای هیات علمی، بخش‌هایی از مرکز نظارت و ارزیابی مانند جایابی و ردیف‌های استخدام، به این مرکز منتقل شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري افزود: این مرکز اواخر مرداد 96 تاسیس شد اما عملا از آن زمان ناقص بود و مسئولیت‌های آن مشخص نبود و فقط عنوان شده بود، ردیف‌های استخدام و جایابی افراد بورسیه توسط این مرکز انجام می‌شود.

رضوان‌طلب افزود: مابقی بخش‌هایی که قرار بود در این مرکز مستقر شود، جمع نشد، ضمن اینکه طبق مذاکراتی که تیم جدید وزارت علوم با سازمان امور استخدامی انجام داد، به توافق و تفاهم درباره وظایف، ساختار و چارت این مرکز که هم مورد تایید وزارت علوم و هم سازمان امور استخدامی باشد، نرسیدند و این مرکز در چارت هیچ کدام پیش‌بینی نشده بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس قرار شد چارتی که از قبل وجود داشت احیا شود. مرکز نظارت و ارزیابی، مرکز امور هیات امنا و هیات ممیزه و مرکز جذب اعضای هیات علمی مانند سابق، هر کدام وظایف خود را انجام دهند و مرکز امور هیات علمی که مرکزی نوبنیاد بود، حذف شود.

طی ابلاغیه‌ای از سوی مشاور وزیر علوم و مدیرکل دفتر وزارتی، وظایف پیشین هر یک از مراکز جذب اعضای هیات علمی و مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم که بعضا به مرکز امور هیات علمی سپرده شده بود به آنها بازگشت و تشکیلات قبلی وزارت علوم در مورد جذب اعضای هیات علمی مستقر شد و بنابراین تشکیلاتی به نام «مرکز امور هیات علمی» در وزارت علوم از این پس وجود نخواهد داشت.

کد خبر 406905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha