پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

رخشان بنی‌اعتماد از برنامه سه‌شنبه‌شب «ماه عسل» حمایت و قدردانی کرد.

rakhshan

رخشان بنی اعتماد، کارگردان سینمای ایران با انتشار ویدئویی از برنامه سه‌شنبه شب «ماه عسل» در صفحه خود نوشت: «از نزدیک شاهد تلاش یاسی اشکی و گروه کنترل اس هستم. عده‌ای جوان تحصیل‌کرده و نخبه که با تلاشی ستودنی اراده بر حرکتی مؤثر در پیشگیری و کاهش از آسیب‌های رو به افزایش و سر به مهر در عرف جامعه گرفته‌اند. یاری‌شان دهیم؛ دانش و تخصص و نیروی سازنده جوانی از آنها، حمایت مالی و معنوی از ما.

یاسی جان، آنچه را که ما از تو می‌دانستیم، تا قبل از پخش برنامه ‌ماه عسل قابل توضیح به همگان نبود که تو با چه ایمان و اراده‌ای دست به کاری چنین بزرگ زده‌ای، به تو افتخار می‌کنیم که الهام بخش هستی و نماد امید. درود بر تو احسان علیخانی، کاری کردی کارستان.»

در این برنامه ‌ماه عسل یاسی اشکی از خود که روزگاری به ویروس HPV مبتلا بود، گفت. اشکی از ویروس HPV گفت و اینکه نسبت به HIV سرعت انتقال بیشتری دارد. HPV درمان ندارد، اما واکسن دارد که پیشگیری می‌شود، و اگر درمان نشود بعد از ۱۵سال به سرطان تبدیل می‌شود. علیخانی و اشکی از پنهان کردن و افزایش این ویروس‌ها و ناموفق بودن پیشگیری از این بیماری‌ها گفتند.

اشکی از رایزنی با وزارت بهداشت در جهت ریشه کن کردن و پیشگیری این بیماری‌ها گفت و اینکه شخص دکتر هاشمی نیز در این طرح همکاری می‌کنند.

کد خبر 406982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha