همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در شهر اشغالی حیفا را که امروز (جمعه) برای اعلام همبستگی با فلسطینیان شرکت کننده در «راهپیمایی بزرگ بازگشت» در نوار غزه آماده می شود، تشدید کرد.

 رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی حیفا را تشدید کرد

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «عربی 21»، پلیس رژیم صهیونیستی به همین منظور صدها تن از عناصر خود را به حیفا فراخوانده است تا راهپیمایی همبستگی با غزه را سرکوب کند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از حضور گسترده فلسطینیان در راهپیمایی های بازگشت بیم دارد، با به خاک و خون کشیدن راهپیمایان، تاکنون ده ها فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده و هزاران تن را زخمی کرده است.

فلسطینیان امروز خود را برای شرکت در دهمین جمعه تظاهرات حق بازگشت که با عنوان 'از غزه تا حیفا؛ خون مشترک، سرنوشت مشترک'، برگزار می شود، آماده می کنند.

مردم غزه از 30 مارس (جمعه 10 فرودین) مصادف با سالگرد «روز زمین» با تجمع در مناطق مرزی بین غزه و رژیم صهیونیستی راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی بزرگ بازگشت» را آغاز کردند.

فلسطینیان از سال 1976 تاکنون روز 30 مارس را به عنوان روز زمین فلسطینی نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.

رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال 1976 هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده شهروندان در سراسر خاک فلسطین شد.

فلسطینی ها روز دوشنبه (24 اردیبهشت) همزمان با افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند که مانند همیشه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شد. در جریان این حملات بیش از 60 فلسطینی شهید و حدود سه هزار تن زخمی شدند.

کد خبر 407045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha