مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از آغاز به کار دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی خبر داد.

علیرضا قنادان، مديرعالم سازمان تاكسيراني شهرداري تهران در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در بخش‌های مسکوت مانده آیین نامه فعالیت دفاتر هماهنگی امور تاکسیرانی مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس انجام امور اداری تاکسیرانان از فعالیت‌های حمل و نقلی شرکت‌ها تفکیک می‌شود و تاکسیرانان برای انجام امور اداری خود می‌توانند از هر شرکتی استفاده کنند.

قنادان گفت: در حال رایزنی با شرکت‌ها و کسب نظرات آنها هستیم. راه اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان، نقطه تماس سازمان با رانندگان است که می‌تواند برای انجام امور اداری خود در هر منطقه از تهران به این دفاتر مراجعه کنند. براین اساس تاکسیران‌ها برای انجام امور اداری خود مختار هستند و می‌توانند به هر دفتری بنا به صلاحدید خود مراجعه کنند.

مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري تهران تصريح كرد:در طول سال‌های گذشته به طور سنتی رسیدگی به امور اداری تاکسیرانی را به شرکت‌های تاکسیرانی تنفیذ کرده بودند.در واقع فعالیت‌های اداری همچون صدور مرخصی،کارنامه و... برای رانندگان از حدود ده سال پیش به شرکت های خصوصی تاکسیرانی محول شده بود و این شرکت ها نیز در ازای فعالیت‌های اداری هزینه دریافت می‌کردند.

او گفت: در هر منطقه یک شرکت معرفی کرده و رانندگان را اجبار می‌کردند که تنها با یک شرکت کار کنند.به این روند انتقادهايی وارد است و نهادهای نظارتی نیز به این روند ایراد وارد کردند؛ چرا که با مفاد آیین نامه تاکسیرانی نیز تطابق نداشته است. به همین دلیل برنامه‌ای در راستای اصلاح و بازآفرینی مدل شرکت‌های خصوصی را در دستور کار قرار دادیم که برای انجام این مهم علاوه بر بررسی بخش‌های مسکوت مانده در حال تدوین لوایح جدید برای بررسی در شورای شهر نیز هستیم تا ساماندهی در فعالیت‌های شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی ایجاد شود.

کد خبر 407065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha