همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قرارگاه پدافند هوایی آجا مهد و جایگاه جوانان و رزمندگانی است که آرمان آنان مبنی بر محو رژیم صهیونیستی و فروریختن نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار در عمل و شعارشان دیده می‌شود.

سید عبدالرحیم موسوی

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) که در ستاد فرماندهی این قرارگاه برگزار شد، گفت: اگر چه ما جنگ را دوست نداریم اما می بینیم که این رزمندگان بی صبرانه انتظار می کشند که اگر روزی اتفاقی افتاد و دشمن خطایی کرد، برخوردی انجام دهند که دشمن را پشیمان کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: لازم میدانم نهایت تشکر و قدردانی را از همرزم ارجمندم امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی داشته باشم به خاطر همه تلاش های جهادی و به فرموده فرماندهی معظم کل قوا تلاش های بسیجی که در زمان تصدی فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی داشتند؛ ما در قرارگاه پدافند هوایی فرمانده‌ ای همچون امیر اسماعیلی را که برادری مجاهد و بسیجی بود، داشتیم که در طول دوران مسئولیت خود خدمات زیادی را ارائه کرد.

سرلشکرموسوی اضافه کرد: بزرگان و پیشکسوتان قرارگاه پدافند هوایی به خوبی می ‌دانند که در طول این هشت سال مسئولیت و فرماندهی امیر اسماعیلی چه اتفاقات مهمی در این قرارگاه رخ داده است؛ واقعیت این است که ما امروز در هر نقطه ‌ای از کشور که پا می‌ گذاریم، ردپایی از فعالیت‌های امیر اسماعیلی دیده می‌شود که امروز با روسپیدی و سربلندی در مورد آن صحبت می کنیم.

وی توضیح داد: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با نام بزرگانی همچون شهید ستاری گره خورده و شناخته شده است و من امروز با اطمینان می‌گویم در حیات جدید این قرارگاه نام امیر اسماعیلی نیز در کنار نام شهید ستاری قرار دارد؛ چراکه تلاش‌های بسیاری را انجام دادند.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی از نخبگان ارتش، تیزهوش و علاقمند به پدافند هوایی هستند، پس زمانی که چنین فردی در کنار ما باشد، حاضر خواهیم بود پدافند هوایی را به خوبی تقویت کنیم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد که خود فردی بسیجی و مقبول در پدافند هوایی و ارتش است، به عنوان فرمانده جدید این قرارگاه منصوب شد، ادامه داد: اطمینان دارم با حضور امیر صباحی‌فرد که سابقه‌ای طولانی در پدافند هوایی دارد، ما قوی‌تر از قبل خواهیم شد؛ آنچه که ما از فرمانده جدید پدافند هوایی انتظار داریم، در حکم ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد، به همین خاطر ایشان به خاطر تحقق این انتظارات باید کارگروهی را پیش‌بینی کند. می‌دانم که کار سخت است، اما با همت این فرماندهان شدنی است.

وی ضمن تبریک ترفیع درجه به امیر الهامی ادامه داد: امیدوارم امیر صباحی‌فرد و امیر الهامی در کنار هم موفق‌تر از گذشته عمل کنند؛ انتظار ما این است که دوران فرماندهی امیر صباحی‌فرد نه تنها مانند دوران امیر اسماعیلی، بلکه باید بهتر از آن باشد. ما در قرارگاه پدافند هوایی جوانان پرشوری داریم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب، هشتم خردادماه جاری در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) آجا منصوب کردند.

کد خبر 407118

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha