همشهری آنلاین: پخش برنامه‌های مربوط به جام جهانی فوتبال از ۲۴ خرداد در شبکه های رادیو و تلویزیون ایران شروع می‌شود.

جام جهانی روسیه

به گزارش مهر، علی اصغر پورمحمدی قائم مقام معاون سیما گفت: امتیاز پخش بازی‌ها را با به نصف قیمت خریداری کردیم و همچنين گروه‌هايي از شبکه خبر، معاونت سیاسی، رادیو و شبکه سه سیما برای پوشش مسابقات جام جهانی به روسیه اعزام می‌شوند.

حمید شاه‌آبادی معاون صدا اظهار کرد: برنامه‌های مربوط به جام جهاني از ۲۴ خرداد به صورت زنده در شبکه‌های رادیویی پوشش داده می‌شود، و در برخی از موارد که هم‌زمان بازی‌های متفاوتی برگزار می‌شود و شبکه تخصصی ورزش نمی‌تواند این بازی ها را پخش کند، علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌ها را از طریق شبکه اینترنتی و اپلیکیشن دومی که از روز ۲۴ خرداد راه‌اندازی می‌شود دریافت کنند.

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما از پخش مستندها و ویژه برنامه‌هایی با اجرای عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی از روزهای پیش از آغاز جام جهانی در این شبکه خبر داد و گفت: گزارش‌های محمدحسین میثاقی از روسیه، پخش مجموعه نماهنگ‌ها، مستندها و آثار تصویری کوتاه از شبکه سه، فضای ویژه‌ای برای مخاطبان رسانه ملی رقم خواهد زد.

احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما نیز توضیح داد: پخش برخی از بازی‌های همزمان، ویژه برنامه "فصل داغ فوتبال"، پخش گزارش‌هایی از حواشی جام جهانی و دعوت از کارشناسان برای تحلیل و بررسی بازی‌ها از جمله برنامه‌های شبکه ورزش است. این شبکه از روز آغاز مسابقات تا پایان این رقابت‌ها هر روز برنامه‌هایی تحلیلی درباره بازی‌های اجراشده و تیم‌های شرکت کننده پخش می‌کند.

تیم ایران ۲۵ خرداد در ورزشگاه "کرستوفسکی" سن‌پترزبورگ با تیم مراکش بازی خواهد کرد. این بازی ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار و از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

روز ۳۰ خرداد نیز ایران در ورزشگاه "کازان آرنا" شهر کازان، به مصاف اسپانیا می‌رود. این بازی ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار و از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

همچنین چهارم تیر تیم ملی ایران در ورزشگاه "موردویا»"شهر سارانسک با تیم ملی پرتغال مواجه خواهد شد.

کد خبر 407572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha