همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت:‌ احتمال وقوع پدیده گرد و خاک و به تبع آن کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق وجود دارد.

وزش باد

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در مرکز، تهران، ارتفاعات البرز، شمال شرق و شرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز(۲۰ خرداد) شدت بارش در شرق تهران، ارتفاعات شرقی البرز، شمال سمنان، شرق مازندران، برخی نقاط استان گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود.

وظیفه در ادامه اظهار کرد: فردا (دوشنبه ۲۱ خرداد) شدت بارش در مناطق شرقی تهران، ارتفاعات شرقی البرز و شمال سمنان خواهد بود. در روز سه شنبه (۲۲ خرداد) شدت بارش در مناطق شرقی تهران، ارتفاعات شرقی البرز، شمال سمنان و برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ خرداد) آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری، در بعد از ظهر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد و ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 407654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha