همشهری آنلاین: تیم ملی شنای کم‌بینایان در رقابت‌های جهانی برلین موفق به کسب یک مدال نقره انفرادی و دو نشان برنز تیمی و انفرادی شدند.

Swimming Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هاي نابینایان و کم‌بینایان، در رقابتهای جهانی شنا که در برلین آلمان در حال برگزاری است، محمدحسین کریمی جهان‌آبادی در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت در کلاس B2 موفق به کسب مدال نقره شد.

در ماده ۱۰۰ متر پروانه احمد نخعی با رکورد ۱:۱۳.۲۸ موفق به کسب مدال برنز در کلاس خود در مسابقات جهانی برلین شد.

همچنین در ماده ۴×۱۰۰ متر آزاد تیمی، تیم ایران با ثبت رکورد ۴:۰۴.۳۲ موفق شد در جایگاه سوم مسابقات قرار گیرد.

گفتنی است شناگران کم‌بینای کشورمان پیش از این موفق به رکوردشکنی در این رقابت‌ها شدند که نتایج رکوردشکنی نمایندگان کشورمان در ماده‌های مختلف بدین شرح است:

در ماده ۱۰۰ متر پروانه کلاس B۲ محمدحسین کریمی جهان‌آبادی با ثبت رکورد ۱:۰۸.۷۹ موفق شد رکورد ملی کشور را به میزان ۲ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه بهبود ببخشد.

در همین ماده احمد نخعی موفق شد به میزان ۶ ثانیه رکورد خود ر ا جا به جا کند.

در ماده ۱۰۰ متر آزاد احمد نخعی با ثبت رکورد ۱:۰۶.۳۹ موفق شد به میزان ۲۸ صدم ثانیه رکورد خود را جا به جا کند.

در ماده ۱۰۰ متر آزاد محمد دلیر حیدرآبادی با ثبت رکورد ۱:۰۰.۱۶ توانست به میزان ۱.۲۰ صدم ثانیه رکورد ملی در کلاس B3 را جابجا کند.

در ماده ۵۰ متر کرال پشت محمد دلیر حیدرآبادی با ثبت رکورد ۳۴.۷۴ به میزان ۱.۰۶ (۱ ثانیه و ۶ صدم ثانیه) رکورد ملی کشور را در کلاس B3 جا به جا کرد.

در ماده ۵۰ متر کرال پشت محمدحسین کریمی جهان‌آبادی با ثبت رکورد ۳۴.۲۹ به میزان ۴.۳۷ (۴ ثانیه و ۳۷ صدم ثانیه) رکورد ملی کلاس B2 را جا به جا کرد.

در ماده ۵۰ متر آزاد کلاس B2 محمدحسین کریمی توانست با ثبت رکورد ۲۷.۴ موفق شد به میزان ۵ صدم ثانیه رکورد ملی کشور را جا به جا نماید.

محمد دلیر حیدرآبادی در ماده ۴۰۰ متر آزاد کلاس B3 با ثبت زمان ۵:۱۷.۴۸ در حرکتی فوق‌العاده موفق شد رکورد ملی را به میزان ۱۳ ثانیه ۲۲ صدم ثانیه جا به جا نماید.

در همین ماده احمد نخعی هم با ثبت زمان ۵:۲۱.۰۶ موفق شد در حرکتی بی‌نظیر رکورد ملی خود را به میزان ۹ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه ارتقا دهد.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس B3 محمد دلیر حیدرآبادی با ثبت رکورد ۱:۱۸.۶۸ رکورد ملی را به میزان ۱ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه افزايش داد.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس B2 محمدحسین کریمی جهان‌آبادی با ثبت رکورد ۱:۲۲.۷ موفق شد رکورد ملی را به میزان ۴ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه با قدرت جا به جا کند.

 

کد خبر 407700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha