همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) گفت: کارکنان نیروی انتظامی دست توانمند جمهوری اسلامی هستند که به برکت وجود آنان در کشور امنیت داریم.

ابوتراب بهرامی

به گزارش ایرنا به نقل از ناجا، حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی در جمع کارکنان تیپ ویژه پایتخت با اشاره به فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان، این ماه را فرصتی برای تزکیه نفس و اعمال انسان دانست و اظهار داشت: در منطقه پرمخاطره غرب آسیا در حالی که به طور روزمره مزدوران و تروریست های وابسته به استکبار درصدد اجرای نقشه های تروریستی یا ایجاد ناامنی هستند، امنیت کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد که این امر ثمره رشادت ها و جانفشانی های کارکنان نیروی انتظامی در کنار تلاش سایر نهادهای امنیتی است.

وی همچنین با اشاره به توطئه و کارشکنی دشمنان در بین مسلمانان، گفت: به اعتقاد دشمن، دین، موتور محرک جهان اسلام است؛ بنابراین همواره مترصد هستند که آن را تضعیف کنند.

بهرامی با بیان برکات ماه مبارک رمضان و برپایی جلسات قرآنی و انس هر چه بیشتر با قرآن اظهار داشت: همه توفیقات کسب شده تاکنون در راستای برقراری امنیت شهروندان و خدمتگزاری به هموطنان به برکت برگزاری جلسات قرآنی است.

این مقام مسئول با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را نماد آزادی خواهی و مقابله با استکبار دانست و افزود: فلسطین قبله اول مسلمین و نماد مظلومیت امت اسلام و آنچه که سرنوشت فلسطین را معلوم خواهد کرد، اراده و اتحاد امت اسلامی است.

کد خبر 407742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha