چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فهرست اعضای هیات داوران بخش مسابقه رسمی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم سارایوو کامل شد.

اصغر فرهادی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، جشنواره فيلم سارايوو 2018 از 10 تا 17 اوت (19 تا 26 مرداد) در پايتخت بوسني برگزار مي‌شود و همان‌طور كه پيش‌تر اعلام شده بود، اصغر فرهادي رياست هيات داوران بخش مسابقه رسمي اين دوره را بر عهده دارد. ضمن اينكه قرار است «همه مي‌دانند» فيلمساز ايراني برنده اسكار در بخش هواي آزاد جشنواره روي پرده برود. فيلم تازه فرهادي افتتاحيه جشنواره كن امسال بود و در بخش مسابقه آن هم حضور داشت.

در فاصله كمتر از دو ماه تا آغاز جشنواره، چهار عضو ديگر هيات داوران سارايوو مشخص و معرفي شدند كه بر اين اساس، جوديا فرانكوويچ بردار (بازيگر كروات)، مايك گودريج (مدير هنري جشنواره فيلم ماكائو)، بريجيت لكومب (عكاس آمريكايي نشريه‌هاي ونيتي فر، نيويوركر و...) و آنا اوروشادزه (كارگردان گرجستاني و برنده جايزه بهترين فيلم جشنواره سال گذشته با «مادر ترسناك») همكاران فرهادي در هيات داوران خواهند بود.

بيست و چهارمين جشنواره فيلم سارايوو با نمايش فيلم سينمايي «جنگ سرد» به كارگرداني پاول پاوليكفسي از لهستان آغاز مي‌شود؛ فيلمي كه همراه «همه مي‌دانند» فرهادي در بخش مسابقه كن حضور داشت و جايزه نخل طلايي بهترين كارگردان را از آن خود كرد.

کد خبر 407982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha