یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: واکنش منتقدان به دنباله فیلم تحسین‌شده «سیکاریو» در فاصله کمتر از دو هفته تا اکران عمومی بسیار مثبت و دلگرم‌کننده گزارش شده است.

دنباله سیکاریو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، «سيكاريو: روز سرباز» در شرايطي براي منتقدان و نمايندگان رسانه‌هاي مهم آمريكايي به نمايش درآمد كه استفانو سوليما، فيلمساز ايتاليايي خالق سريال محبوب «گومورا» روي صندلي كارگرداني جانشين دني ويلنوو شده است. ضمن اينكه تيلر شرايدن همچنان در مقام نويسنده فيلمنامه در پروژه حضور دارد و كارشناسان دليل اصلي موفقيت نسخه تازه را همين امر مي‌دانند.

جاش برولين و بنيسيو دل‌تورو بار ديگر در نقش‌هاي خود ظاهر شده‌اند و البته ديگر خبري از اميلي بلانت در نقش اصلي نيست. در عوض، كاترين كينير و متيو موداين به جمع بازيگران پيوسته‌اند تا ادامه تريلر نفسگير ويلنوو را روايت كنند. داستان «روز سرباز» درست از لحظه پايان يافتن «سيكاريو» آغاز مي‌شود و ماجراهاي يك مامور خودسر سازمان سيا را به تصوير مي‌كشد كه همراه دوستان خود جنگي تازه عليه كارتل‌هاي مواد مخدر مرز مكزيك راه مي‌اندازد.

منتقداني كه موفق به ديدن «روز سرباز» شدند، آن را با صفت‌هايي و عبارت‌هايي چون «خارق‌العاده»، «شگفت‌انگيز»، «فيلمنامه بسيار قوي»، «نه به قدرت فيلم اول اما درخشان و آتشين»، «واقعا تماشايي و نفسگير»، «بازي‌هاي درخشان و تماشايي بازيگران»، «بسيار خوب با فيلمنامه‌اي عالي»، «متقاعدكننده» و... توصيف كردند. ضمن اينكه به نظر مي‌رسد موفقيت در گيشه مي‌تواند زمينه ساخته شدن قسمت سوم سه‌گانه «سيكاريو» را هم تضمين كند.

نسخه اصلي سال 2015 با بودجه 30 ميليون دلاري ساخته شد و علاوه بر فروش 85 ميليون دلاري در گيشه، نامزد دريافت سه جايزه از هشتاد و هشتمين دوره مراسم اهداي جوايز اسكار از جمله بهترين فيلمبرداري و بهترين موسيقي متن بود. پس از آنكه ويلنوو درگير توليد «بليد رانر 2049» شد، سوليما كار توليد «روز سرباز» را آغاز و آن را براي اكران در 29 ژوئن 2018 (جمعه دو هفته ديگر) آماده كرد.

کد خبر 408115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha