همشهری‌آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از افزایش ۱۲.۵ درصدی خدمات الکترونیکی دفاتر شهر تهران خبر داد.

محسن هاشمی، رئيس شوراي شهر تهران در حاشیه هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت:‌ بررسی تعرفه خدمات الکترونیکی دفاتر شهر تهران سومین دستور کار هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بود که پس از بحث و بررسی اعضا در این خصوص افزایش 12.5 درصد تعرفه خدمات الکترونیک دفاتر شهر با رأی اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.

هاشمی اظهار کرد: در این لایحه همچنین تاکید شد شهرداری تهران به میزان تورم تعرفه‌های خدمات الکترونیکی خود را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، او افزود: در این جلسه ابتدا موضوع مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی که در دستور کار شورا بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه نیز موضوع انتخاب حسابرس در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره تذکرات اعضای شورا در این جلسه نیز گفت: متاسفانه برخی از تذکرها بسیار طولانی می‌شود و بنده نسبت به این موضوع تذکری داده‌ام. بنده از اعضا خواستم که تذکرات بر اساس قانون عنوان شود. برخی از صحبت‌ها به خاطر طولانی شدن شبیه به نطق شده بود که در این مورد به اعضا تذکری دادم.

کد خبر 408183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha