همشهری آنلانی: مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران، اعلام کرد: حضور خانواده‌ها برای تماشای رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در سالن ۱۲هزار نفری این مجموعه مانعی ندارد و مقدمات کارهای اجرایی حضور آنها انجام شده است.

حضور بانوان در ورزشگاه

ناصر محمودی فرد، در گفت‌و‌گوی با ایرنا گفت: از مدت‌ها قبل فعالیت‌های زیرسازی و عمرانی برای میزبانی ایران در این رویداد آغاز شده است و در سه هفته اخیر هم نصب 150 ال ای دی و افزایش نور سالن به 2100 لوکس، بازسازی اتاق داوران، نصب صندلی‌های متحرک تماشاگران، بازسازی کامل سرویس‌های بهداشتی، رنگ آمیزی سالن، نمای بیرونی جایگاه ویژه، کف پوش سالن و اتاق کمیته ضد دوپینگ انجام گرفت.

وی افزود: این مجموعه هم هماهنگی‌های لازم و کارهای مقدماتی و اجرایی را برای حضور خانواده ها از لحاظ جانمایی و ورود آنها در سالن رقابت‌ها انجام داده است و بحث فروش بلیت و هماهنگی‌های لازم برای حضور زنان برعهده فدراسیون والیبال است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره فروش بلیت دیدارهای لیگ ملت های والیبال گفت: فروش این بلیت‌ها الکترونیکی خواهد بود که مسئولیت آن برعهده فدراسیون والیبال است. همچنین بلیت حضور در این رویداد از روز پنجشنبه (31 خرداد) به فروش خواهد رفت.

محمودی فر اضافه کرد که در نشست فردا(چهارشنبه30 خرداد) با حضور مسئولان درباره سهمیه حضور بانوان برای تماشای دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال تصمیم گیری می‌شود.

کد خبر 408442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha