شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیشتر مناطق کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی آسمان صاف و آفتابی و روند افزایش تدریجی دما پیش بینی‌می‌شود.

گرما

احد وظيفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به ايسنا، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی و روند افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه: امروز و فردا (۲ و ۳ تیرماه) در ساعات بعد از ظهر در مناطق شمالی آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران، رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در ساعات بعد از ظهر فردا و پس فردا (۳ و ۴ تیر ماه) در برخی نواحی استان سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز(۲ تیرماه) در استان‌های ایلام، خوزستان، جنوب کرمانشاه و در برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق این استان‌ها همراه با خیزش گرد و خاک است. طی دو روز آینده نیز در قم و جنوب سمنان به علت وزش باد نسبتا شدید احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

وی افزود: امروز و فردا ( ۲ و ۳ تیرماه) خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران، فردا و پس فردا (۳ و ۴ تیرماه) صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوا طی فردا (۳ تیرماه) ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد است و دمای هوای تهران پس فردا (۴ تیرماه) در گرمترین زمان به ۳۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 408731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha