مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از بازنگری سازه‌های ورودی، خروجی مترو و سایر سازه‌های ایستگاه‌ها که در سطح شهر دیده می‌شوند و تناسبی با جایگاه ایستگاه‌ها در شهر و بافت اطراف آن ندارند، خبر داد.

علی امام، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: هر ایستگاه مترو حداقل دو ورودی دارد.ایستگاه‌ها علاوه بر سازه‌های ورودی، به طور میانگین دارای 4 سازه هواکش دیگر نیز هستند که در سطح زمین فضاهای قابل توجهی را اشغال و نمود ویژه‌ای در سطح شهر دارند. در حالی‌که در بسیاری از کشورهای دنیا سازه‌های کم‌حجم و متناسب با محیط شهری تعبیه‌شده است که عملا نه تنها مشکل تملکی کمتری داشته، بلکه در هماهنگی با محیط اطراف، همگونی مناسبی با سطح شهر دارند.

به گزارش ایسنا، علي امام افزود: برای ایجاد زیبایی بصری و بهره‌وری حداکثری از فضای شهری باید از تجارب دیگر کشورها نیز استفاده کنیم و با تشکیل کارگروه ها و اتاق فکرهایی با حضور کارشناسان خبره مترو، معماری و شهرسازی، از روش‌های اجرایی جدید بهره خواهیم برد.

به گزارش شهرنوشت، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه افزود: در دوره جدید مدیریتی، براي بروزرسانی طرح‌ها و استفاده از آخرین دستاوردهای جهانی و متناسب‌سازی آن‌ها با شرایط کشور، مباحث متعددی در زمینه‌های اعمال تغییر در روش‌های اجرا، معماری ایستگاه‌ها، تجهیزات، ناوگان، بهره برداری، مباحث اقتصادی، سرمایه‌گذاری و ... در قالب کارگروه‌های تخصصی مختلف در دستور کار و در حال انجام است که باید نقاط قوت و ضعف شرایط موجود را بسنجیم و فرصت‌ها و پتانسیل را در طرح‌های آینده لحاظ کنیم.

کد خبر 408896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha