دو خانواده سارق برای اینکه رابطه شان با هم مستحکم‌تر شود، دختر و پسرشان را به عقد هم درآوردند.

اعضای این دو خانواده، حداقل 48سرقت از خانه‌های اشرافی را در خراسان رضوی رقم زده‌اند.

به گزارش خبرنگار همشهری، از نخستین روزهای تیرماه 84 کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در جریان سرقت‌های زنجیره‌ای منازل در شهرهای مختلف خراسان رضوی و خصوصا مشهد قرار گرفتند.

در جریان این سرقت‌ها زن میانسالی به همراه دختر و پسر جوانی - که مدعی بود فرزندانش هستند- به بهانه خرید خانه‌های اشرافی قدم به آنجا می‌گذاشت اما هنگام بازدید خانه، این زن میانسال صاحبخانه را سرگرم می‌کرد و در فرصت به دست آمده، دختر و پسر جوان اقدام به سرقت طلا، جواهرات و پول‌های نقد داخل کمد‌  اتاق‌ها می‌کردند و لحظاتی بعد همگی متواری می‌شدند.

در حالی که دو تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، مأمور ردزنی سارقان شده بودند، هشتم آذرماه گذشته، زن میانسال به همراه 2 همدستش در هنگام سرقت از خانه‌ای در شمال مشهد دستگیر شدند.

وقتی در بازجویی‌های فنی و تخصصی، زن سارق اعتراف کرد سرقت‌های زنجیره‌ای را با همدستی دختر 16 ساله‌‌ و داماد جوانش به نام هومن رقم زده است، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد.

در این مرحله از تحقیقات، کارآگاهان پلیس که می‌دانستند زن میانسال، همدستان دیگری هم داشته‌است وی را بار دیگر تحت بازجویی قرار دادند و سرانجام این زن لب به اعتراف گشود و گفت که سرقت‌ها را با همدستی پدرخوانده و مادر دامادش و دو طلافروش انجام می‌داده است.

به این ترتیب اعضای فراری باند نیز در شهرستان‌های شمالی کشور در محاصره قرار گرفتند و دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالله‌ قاسمی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، با بیان این خبر گفت: اعضای این باند تاکنون به 48فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و تحقیقات پلیسی درخصوص دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

کد خبر 40891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز