مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: راهنماهای بالینی، تدوین شد و بیمه‌ها موظف به اجرا هستند.

راهنماهای بالینی

به گزارش مهر، طاهر موهبتی در اجلاس معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: در حال حاضر درک شرایط کشور بسیار مهم است و این شرایط اقتضا می‌کند که تصمیمات جدیدی برای پیشبرد اهداف اتخاذ شود.

وی افزود: کار در حوزه سلامت به گونه ای است که اگر تغییرات در این حوزه رخ دهد، به دلیل ضروری بودن خدمات، واکنش‌های شدیدی ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه طرح تحول سلامت در شش سال اخیر به عنوان مهم‌ترین دستاورد کشور بوده است، تصریح کرد: متاسفانه محدودیت منابع، ایجاد تغییرات وسیع را محدود می‌کند، لذا مدیریت مناسب منابع و هزینه‌ها از مهم‌ترین امور به شمار می رود.

موهبتی خاطرنشان کرد: بنابر اقتضای شرایط و حساسیت‌های کنونی، نیازمند کار تیمی هستیم‌ و بدون همدلی این مسیر طی نخواهد شد. لذا درک شرایط و همکاری و هماهنگی بین بخشی از الزامات کنونی است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه افزایش قیمت در حوزه سلامت از جمله داروها کنترل شده است، افزود: گایدلاین‌ها و راهنماهای بالینی نیز همچون نظام ارجاع سبب سازماندهی خدمات می‌شود، با تلاش معاونت درمان وزارت بهداشت این گایدلاین‌ها بعد از مدت‌ها تدوین شده و بیمه‌ها به دستور قانونگذار و جزئی از حاکمیت، موظف به اجرا هستند.

کد خبر 409072

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha