سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیرس برازنان که در چهار فیلم به نقش جیمز باند ظاهر شده، از گزینه محبوب خود برای بازی در این نقش رونمایی کرد.

جیمز باند

به گزارش همشهري آنلاين، بازيگر 65 ساله ايرلندي كه پنجمين بازيگر نقش جيمز باند در تاريخ سينماست، در گفتگو با روزنامه ميل يكشنبه تام هاردي را بهترين گزينه براي بازي در نقش مامور مخفي 007 دانست و افزود: «فكر مي‌كنم تام مي‌تواند يك باند خوب باشد و خوشحال مي‌شوم او را در اين نقش ببينم. شما براي جيمز باند كسي را مي‌خواهيد كه اندكي جنب و جوش به شخصيت بيفزايد و اين همان چيزي است كه باند را باند مي‌كند.»

برازنان در عين حال از نقش‌آفريني دنيل كريگ در چهار فيلم جيمز باندي تقدير كرد و گفت: «دنيل يك باند استثنايي و بسيار فيزيكي است. او مرگبار به نظر مي‌رسد و تماشاگر با ديدنش به اين نتيجه مي‌رسد كه جيمز باند كريگ مي‌تواند مرتكب قتل شود.» كريگ 50 ساله و بريتانيايي كه پيش‌تر اعلام كرده بود ديگر قصد ندارد نقش مامور مخفي 007 را ايفا كند، سال آينده براي پنجمين و احتمالا آخرين بار در «باند 25» اين نقش را بازي مي‌كند.

برازنان سال 1995 نقش جيمز باند را از تيموتي دالتن تحويل گرفت و در چهار فيلم «گلدن‌آي»، «فردا هرگز نمي‌ميرد»، «دنيا كافي نيست» و «روز ديگر بمير» در اين نقش ظاهر شد. او معتقد است بين باند شان كانري و باند راجر مور گرفتار شده بود و تنها در «گلدن‌آي» توانست حق مطلب را درباره اين شخصيت خيالي ادا كند.

کد خبر 409093

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha