چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران ضمن ابراز ناراحتی از عملی نشدن برخی برنامه‌های تیم ملی، از برانکو ایوانکوویچ انتقاد کرد.

کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس‌کی روش در گفتگوی زنده تلویزیونی بعد از بازگشت به ايران مطالبي را بيان كرد كه خلاصه آن بدين شرح است:

  • می‌خواهم چشم در چشم با کسانی حرف بزنم که به آماده سازی خاص تیم ملی لطمه زدند . این آماده سازی می‌توانست فاصله کوچکی را که با موفقیت داشتیم از بین ببرد و جزئیات کوچکی که می‌توانست ما را کمک کند. این خلل‌ها با لغو شدن اردوی ما در دبی آغاز شد. برنامه آماده سازی ما لطمه خورد. این حرف‌ها را مستقیم به آقای برانکو می‌گویم و کسانی که از او حمایت کردند تا برنامه‌های ما لطمه بخورد.
  •  ما این گونه سم‌های پروفسور گونه که برانکو پخش می‌کند را می شناسیم. شما فراموش کردید که بازیکنانی مثل وحید، روزبه، مجید و کمال در هفته به مدت یک تا دو روز در اختیار تیم ملی بودند. در کنار تمجید کردن از بازیکنان لیگ داخلی، فراموش کردید که رامین و مهدی که شما از باشگاه فراری دادید هم در تیم ملی بازی کردند و درخشیدند.
  • تحسین شما از این بازیکنان داخلی یک سم پاشی است که می‌خواهید اختلاف افکنی کنید. وقتی فراموش کردید از رامین و مهدی تمجید کنید، یعنی در تیم مشکلات به وجود آورید.
  • شما و دوستان شما می خواستید ساختمان پک را به دست آورید.شما کسی بودید که لطمه به برنامه زدید. رئیس فدراسیون به ما گفت اگر این برنامه را بخواهیم انجام بدهیم، افرادی به ما سنگ می‌زنند.
  • آقای پروفسور! وقتی درباره بازیکنان لیگ حرف می‌زنید، مثل امیری و امید و کمال و ... باید به شما یادآوری کنم که چه کسی این بازیکنان را وقتی از باشگاه‌های دیگر به باشگاه شما آمدند، به تیم ملی دعوت کرد؟
  • شما بازیکنان اوکراینی را با چندصد هزار دلار آوردید. در پشت صحنه برنامه تیم ملی را بایکوت کردید. شما قدرت دارید چون صورت خود را پشت باشگاه پرسپولیس پنهان کردید.
  • باید بگویم که این کشور شاید برای شما و من کوچک شده باشد.
  • اعضای خانواده من در تیم ملی نیستند. برادرم و پسرم را به عنوان مربی نیاورده‌ام. در کارم دخالت در بیزنس و تجارت نکرده‌ام. برعکس، اگر کسی بدهکار باشد، فدراسیون است چون از جیب خودم برای هتل‌ها و کمپ‌ها خرج کرده‌ام.
  • این یک افتخار است برای من که پیشنهادی از فدراسیون فوتبال ایران دارم و آماده هستم که پایبند به توافق باشم. اما شرط کردم که قبول نمی کنم اتفاقات قبل پیش بیاید. دیگر قبول نمی‌کنم که رئیس فدراسیون به من بگوید برانکو حرفی زده و هواداران پرسپولیس سنگ می‌اندازند.
کد خبر 409165

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha