همشهری آنلاین: ۱۸۷ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار ترمیم کابینه دولت شدند.

روحانی

به گزارش ایلنا، ۱۸۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 6 تير) مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور خواستار ترمیم کابینه دولت شدند.

متن این نامه را محمدعلی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهور

با سلام و احترام

به استحضار می رساند شرایط کنونی اقتصادی کشور ایجاب می کند قوای سه گانه در جهت استحکام بیشتر نظام جمهوری اسلامی و نیز در جهت کاهش فشار معیشتی و اقتصادی بر مردم و جلوگیری از کاهش بیش از حد قدرت خرید آنها تلاش کند. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، حمایت از دولت محترم برای فائق آمدن بر چالش‌های اقتصادی کشور ضروری است.

امیدواریم دولت نیز این حمایت را قدر دانسته و با یادآوری عهد خود با مردم اعتماد روزافزون مردم به چارچوب‌های نظام را فراهم آورد.

آگاه هستید که امروز در شرایط اقتصادی با تحریم ها و توطئه های پیچیده دشمنان این مرز و بوم و تشکیل اتاق جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم اما برخی ناکارآمدی های بخش اقتصادی دولت در این زمینه تاثیر جدی داشته است. ضرورت دارد دولت برنامه ریزی دقیق اقتصادی متناسب با شرایط موجود داشته باشد.

به نظر اینجانبان عملکرد نامناسب مدیران ارشد اقتصادی کشور در طی سال‌های اخیر موجب بی‌اعتمادی روزافزون مردم نسبت به تصمیمات و سیاستهای ابلاغی و اجرایی در بخش اقتصادی کشور گردیده است و این امر بازنگری در تیم اقتصادی دولت را ضرورتی دوچندان و اجتناب ناپذیر می‌نماید.

اگرچه مجلس شورای اسلامی در راستای وظایف و اختیارات و با استفاده از ابزارهای قانونی پیش‌بینی شده می‌تواند نسبت به اصلاح این مهم اقدام نماید، ولی از جنابعالی به عنوان منتخب مردم و رئیس دولت انتظار داریم قبل از تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به این مهم یعنی تغییر در مجموعه مدیریتی تیم اقتصادی با رویکرد چابکی و درک حساسیت‌های کنونی با هدف هماهنگی و کارآمدی هرچه بیشتر تیم اقتصادی اقدام عاجل به عمل آورید.

کد خبر 409173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha