همشهری آنلاین: دو تیم مکزیک و سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سوئد به پایان رسید.

سوئد با سرگروهی راهی دور حذفی شد

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی دو تیم مکزیک و سوئد برابر هم قرار گرفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می خوانیم.

نیمه اول

نیمه نخست این دیدار با سوت داور آرژانتینی آغاز شد و مکزیک و سوئد برابر هم قرار گرفتند. اولین خطر جدی را هم در همان دقایق ابتدایی بازی سوئدی ها داشتند که از دست رفت.

دقیقه ۵: تایوونن مهاجم سوئد یک موقعیت جدی را از دست داد و اوچوا با درخشش خود مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۱۱: مارکوس برگ در دهانه دروازه مکزیک صاحب توپ شد ولی نتوانست دروازه این تیم را باز کند تا همچنان بازی بدون گل باشد.

دقیقه ۱۷: کارلوس ولا جدی ترین موقعیت مکزیکی ها را از دست داد و نتوانست دروازه سوئد را باز کند. شوت زیبای او با اختلاف کمی از دروازه اولسن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: برگ یک موقعیت جدی دیگر را از دست داد و اوچوا یک بار دیگر نشان داد چه دروازه بان خوب و آماده ای است. قبل از این صحنه بازیکنان سوئد معتقد بودند توپ به دستان خاویر هرناندس برخورد کرده است ولی داور با بازبینی صحنه متوجه شد خطایی صورت نگرفته و بازی را ادامه داد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار با سوت داور آرژانتینی آغاز شد و دو تیم با همان آرایش نیمه نخست در زمین حاضر شدند.

دقیقه ۵۰: آگوستینسون موفش شد در شلوغی خط دفاعی تیم ملی مکزیک دروازه این تیم را باز کند. در نهایت سوئد به آنچه که نیاز داشت رسید و توانست از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه ۶۱: سوئد صاحب یک ضربه پنالتی شد. هکتور مورنو برای این خطا با کارت زرد روبرو شد و گرانکوئیست نیز توانست دروازه مکزیک را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۷۴: سوئد برای بار سوم به گل رسید. آلوارس به اشتباه دروازه خودی را گشود تا سوئد برای بار سوم به گل برسد.

دقیقه ۸۰: کارلوس ولا می توانست یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کند ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر سوئد به پایان رسید تا این تیم به عنوان تیم سرگروه راهی دور حذفی این رقابت ها شود.

اطلاعات بازي:

  • داور: نستور پیتانا (آرژانتین)
  • ورزشگاه: اکاترینبورگ
  • گلها: آگوستینسون، گرانکوئیست و ادسون آلوارس گل به خودی (سوئد)
  • کارت زرد: خسوس گایاردو و هکتور مورنو(مکزیک)، سباستین لارسن (سوئد)
  • کارت قرمز : -
  • ترکیب مکزیک: گیلرمو اوچوا، خسوس گایاردو، هکتور مورنو، کارلوس سالسیدو، ادسون آلوارس، اکتور هررا، آندرس گواردادو، ایروینگ لوسانو، کارلوس ولا، میگل لایون و خاویر هرناندس.
  • ترکیب سوئد: رابین اولسن، آندریاس گرانویست، ویکتور لیندلوف، میکل لوستیگ، لودویک آگوستینسون، آلبین اکدال، سباستین لارسن، امیل فورسبرگ، مارکوس برگ، اولا تایوونن و ویکتور کلاسن
کد خبر 409200

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha