همشهری آنلاین: معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته با شعار نه شرقی، نه غربی و حفظ استقلال، توانست روی پای خود بایستد.

رضا عبداللهی

به گزارش ایرنا ، سرتیپ دوم پاسدار رضا عبداللهی در یادواره شهدای هفتم تیر و 313 شهید شهرستان مهریز یزد افزود: ایران با اقتدار و با تکیه بر دین و اطاعت از ولایت فقیه به راه خود ادامه می دهد.

وی اظهار داشت: آرمان جمهوری اسلامی دفاع از مظلومان و مقابله با ابرقدرتهاست و ایستادگی و مقاومت نظام ما باعث ظهور بیداری اسلامی در منطقه شده است.

یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: ملت های اسلامی با الگو برداری از جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی ، آمریکا و اسراییل بویژه در عراق، سوریه و یمن که الگویشان انقلاب اسلامی ماست ایستاده اند.

عبداللهی به مسائل اقتصادی و معیشتی اشاره و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما قابل حل است به شرط آن که نگاهمان به خارج از کشور نباشد و بر تولید و توان داخلی تکیه کنیم.

وی به حادثه هفتم تیر اشاره کرد و گفت: شهادت شهید بهشتی و 72 تن توسط منافقین کوردل که از عمال آمریکا بودند صورت گرفت، وظیفه ماست که دشمن را بشناسیم و با توکل بر خدا در مقابل آنان مقاومت کنیم.

معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: انقلابی عمل کردن و مدیریت جهادی، رمز موفقیت ماست بنابراین نباید به اروپا و آمریکا که دو لبه یک قیچی هستند اعتماد کرد.

عبداللهی به اهمیت همدلی مردم و مسوولان در برابر زیاده خواهی های اروپا و آمریکا اشاره و از حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

یادواره شهدای هفتم تیر و 313 شهید مهریز، امشب /جمعه شب/ هم در حسینیه وحدت این شهرستان برگزار می شود.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

کد خبر 409250

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha