همشهری آنلاین: نخستین تصویر از نهمین تجربه کارگردانی کوئنتین تارانتینو با حضور دو ستاره هالیوودی در فضای مجازی منتشر شد.

برد پیت و دی کاپریو در فیلم تارانتینو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، لئوناردو دي‌كاپريو در صفحه شخصي خود در اينستاگرام تصويري را منتشر كرد كه او را كنار برد پيت نشان مي‌دهد. اين دو كه جزو بازيگران محبوب تارانتينو هستند، در «روزي روزگاري هاليوود» نقش‌هاي اصلي را ايفا مي‌كنند؛ دي‌كاپريو يك بازيگر تلويزيوني به نام ريك دالتن است كه در دهه 1960 نتوانسته وارد عرصه سينما شود و پيت هم به نقش كليف بوث، بدل دالتن ظاهر مي‌شود.

دی‌کاپریو در فیلم بعدی تارانتینو بازی می‌کند

تارانتينو پيش‌تر اعلام كرده بود كه نهمين فيلم او حال و هوايي شبيه «پالپ فيكشن» خواهد داشت و در «روزي روزگاري هاليوود» ماجراي كشته شدن شارون تيت، همسر جوان و باردار رومن پولانسكي را به دست پيروان فرقه چارلز مانسن روايت مي‌كند. مارگو روبي در اين فيلم به نقش تيت ظاهر شده و ظاهرا قرار است داستان از نگاه دالتن به تصوير كشيده شود؛ بازيگري پا به سن گذاشته كه همسايه خانواده پولانسكي در لس‌آنجلس است.

ال پاچينو، برت رينولدز، كرت راسل، تيم راث، مايكل مدسن، ديمين لوئيس، داكوتا فانينگ و جيمز مارسدن ديگر بازيگران «روزي روزگاري هاليوود» هستند كه استوديو سوني آن را براي اكران در روز 9 اوت 2019 آماده مي‌كند.

دي‌كاپريو پيش از اين در «جانگوي زنجيرگسسته» با تارانتينو همكاري كرده و پيت هم بازيگر اصلي «حرامزاده‌هاي لعنتي» فيلمساز نامدار آمريكايي بود. اين نخستين فيلم مشترك دو بازيگر و ستاره سرشناس هاليوودي است.

کد خبر 409271

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha