همشهری آنلاین: رئیس بسیج سازندگی گفت: ۲۰۰ واحد مسکونی از ۳۱۴ واحد در حال ساخت، صبح فردا دوشنبه ۱۱ تیر ماه به همت جهادگران سازمان بسیج، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن به مددجویان بهزیستی در کرمانشاه تحویل داده می‌شود.

نعمان غلامی

به گزارش بسیج، سردار پاسدار نعمان غلامی افزود: این برنامه با حضور سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، خانواده معزز شهدا و جهادگران بسیجی برگزار و تمام 200 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی خواهد شد.

وی تصریح کرد: از همان اوایل زلزله کرمانشاه خدمات بسیجیان جهادگر در عرصه های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، صنعتی و کشاورزی آغاز شد و تاکنون نیز ادامه داشته است.

پیش از این سردار غلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: بسیج بنا به تکلیف خود از سال 13۹۲ وارد میدان اقتصاد مقاومتی شد و امروز در حوزه اقتصاد مقاومتی طلایه دار است؛ از پنج سال پیش تاکنون به نقش آفرینی پرداخته و روزانه میانگین ۵۰ واحد کوچک تولیدی را تاسیس کرده است.

وی گفت: ما در ترویج و تشویق جوانان برای باور این مساله که ظرفیت اشتغال گسترده کشور در کارمندی خلاصه نشده است، توانسته ایم اقدامات مثبتی داشته باشیم. بسیج توانسته به این باور برسد که پیروزی در میدان اقتصادی بسیار آسان‌تر از جنگ نظامی است و مسئولان هم باید کمک کنند تا مردم تشویق شوند و به میدان جنگ اقتصادی قدم بگذارند.

کد خبر 409486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha