مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اختصاص اطراف دریاچه چیتگر به دوچرخه سواری زنان خبر داد.

ولی الله شجاع پوریان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری جشنواره تابستانی "شادستان تهران" با اشاره به تغییر رویکرد در موضوع‌هاي اجتماعی و فرهنگی پایتخت اظهار کرد: در بدو ورودم به معاونت اجتماعی شوراهای راهبردی و اتاق‌های فکر را با حضور صاحب نظران در دانشگاه های بزرگ کشور راه‌اندازی کردیم تا آسیب‌های گذشته به درستی احصا شود.

ولي‌الله شجاع پوریان با تاکید بر این‌که از این پس برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی با کیفیت بهتر برگزار می شود، گفت: پیش بینی ما این است تا برنامه‌ها را با کیفیتی بهتر از گذشته و با یک دهم هزینه‌های قبل اجرا کنیم؛ چراکه احساس می کنیم باید امانت‌دار منابعی باشیم که در اختیارمان گذاشته شده است.

به گزارش شهرنوشت،شجاع پوريان با بیان این‌که از این پس قرار نیست معاونت اجتماعی متولی برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره ها باشد و هزینه‌ها از بودجه شهرداری پرداخت شود، گفت: تلاش ما این است که تمامی برنامه‌ها را با مشارکت شهروندان اجرا کنیم و از مجموعه‌هایی که توان مالی دارند، به عنوان اسپانسر مالی استفاده کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به کاهش 30 درصدی بودجه معاونت در سال‌ جاری عنوان کرد: باور ما این است که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی کسری بودجه جبران می شود و از حیث تامین منابع کمبودی نخواهیم داشت.

او با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعی در ماه‌های گذشته گفت: حضور متفاوت ما در برنامه‌های نوروزی، نمایشگاه کتاب و برنامه‌های ماه رمضان از جمله اقدام‌هايی بود که در ماه های گذشته انجام شد.برگزاری 320 جشنواره برای احیای شب های تهران

شجاع پوریان با اشاره به برگزاری 320 جشنواره برای احیای شب‌های تهران گفت: تلاش می‌کنیم در هر منطقه راسته های فرهنگی را شناسایی را کنیم و با اجازه نهادهای امنیتی مکان حضور شهروندان در این راسته‌ها را تا پاسی از شب فراهم سازیم.

  • راه‌اندازي پاتوق گفت‌و‌گو در 44 بوستان

او راه‌اندازی پاتوق‌های گفت‌وگو در 44 بوستان پایتخت را از دیگر اقدام‌هاي معاونت اجتماعی معرفی و عنوان کرد: این پاتوق‌ها از 23 تیرماه هم‌زمان با روز گفت‌وگو فعالیت خود را در بوستان‌های منتخب آغاز می‌کنند تا امکان تعامل میان شهروندان در فضایی مناسب فراهم شود.

معاون شهردار تهران از اصحاب رسانه درخواست کرد تا با راه‌اندازی کمپین و دعوت از هنرمندان و مجریان مشهور کشور امکان اجرای داوطلبانه این افراد را در برنامه‌های تابستان فراهم کنند تا هزینه‌های این بخش صرف شهروندان شود.

کد خبر 409646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha