مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه چهار تهران از اجرای طرح حمایت عمرانی خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش، مدارس شمال شرق تهران نونوار می‌شوند.

سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه چهار با بیان این خبر افزود: طرح حمایت از مدارس با هدف ارائه ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش‌آموزان در قالب بهسازی، ایمن‌سازی و افزایش کیفیت محیطی مدارس در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، عليرضا حسيني با اشاره به تخصیص بودجه و افزایش تعداد مدارس در اجرای این طرح گفت: درسال‌های گذشته به بهسازی مدارس در تعدادی مدارس انجام مي‌شد اما در سال جاری با تخصیص بودجه کمتر و تعداد بیشتری از مدارس منطقه با همکاری آموزش و پرورش تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

او با اشاره به این‌که فعالیت‌های عمرانی و تجهیزی درمدارس منطقه با تخصیص قدرالسهم اعتباری انجام مي‌شود،گفت: تقسیم اعتبار نقد و غیر نقد در مدارس دربخش عمرانی با هدف تعمیر، نگهداری و بهینه سازی فضاهای کالبدی و تأسیساتی مدارس و در بخش تجهیزی تأمین، تکمیل وسایل مورد نیاز آموزشی، فرهنگی و ورزشی اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه چهار افزود: همچنین در بخش فعالیت‌های برنامه‌های آموزشی فرهنگی و هنری، اجتماعی و ورزشی با هدف ارتقا اخلاق شهروندی و مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان اجرایی می‌شود.

حسینی در ادامه به اولویت‌بندی بهسازی مدارس گفت: الویت اجرای طرح با مدارس نیازمند و محله‌هاي محروم، مدارس تحت پوشش طرح شهردارمدرسه، مدارس شاهد و مدارس مشارکتی که تاکنون بودجه حمایتی دریافت نکرده‌اند، است.

او در پایان با بیان این‌که منطقه چهار دارای 612 مدرسه و مرکز آموزشی است، افزود: در منطقه چهار به عنوان بزرگ‌ترین منطقه تهران با جمعیت دانش‌آموزی 128 هزار و 629 نفر است و در سال گذشته فعالیت عمرانی و و تجهیزی درقالب طرح حمایتی در 123مدرسه منطقه اجرایی شد.

کد خبر 409655

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha