همشهری آنلاین: تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای به رییس‌جمهور و رییس قوه قضاییه خواستار اجرای قوانین در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و نظارت‌های کافی قضایی بر آن شدند.

مجلس

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، گفت: این نامه 12 بند دارد که اکثر نمایندگان آن را امضا کرده‌اند. نمایندگان در این نامه به آقای روحانی و آقای آملی لاریجانی بر ضرورت استقرار امنیت اقتصادی، جلوگیری از احتکار، گران‌فروشی، مبارزه با فساد اقتصادی و زمینه‌سازی‌های لازم جهت رونق تولید تاکید کردند.

وی یادآور شد: از آنجا که بخشی از کارها به امنیت سرمایه‌گذاری و برخورد با مفسدان، محتکران و گران‌فروشان بر می‌گردد، نمایندگان از رییس قوه قضاییه خواستار ورود به این موضوع شدند.

همچنین محمدرضا بادامچی عضو شورای مرکزی فراکسیون امید نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این نامه، گفت: نمایندگان در این نامه از رییس‌جمهور خواستار سر و سامان دادن مسائل بانکی و ارزی و تعریف بسته‌ای برای شرایط فعلی شدند، همچنین بر لزوم تسهیل کسب و کار و برداشتن موانع تاکید کردند.

به گفته وی، این نامه خطاب به رییس قوه قضاییه هم نوشته شده است که نمایندگان خواستار اجرای قوانین برای بهبود شرایط اقتصادی شدند.

کد خبر 409685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha