همشهری آ»لاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسوولان کشور متوجه شده‌اند که با روش‌های متعارف نمی‌توان در میدان دشوار جنگ اقتصادی و تحریم موفق بود و باید جهادی‌تر از گذشته وارد عرصه مدیریت شد.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: ایران ظرفیت های فراوانی در بخش های گوناگون دارد و اگر امیدمان را از دشمنان برداریم، بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

به گفته وی؛ جنگ و برنامه امروز دشمن، ناامید کردن مردم است و می خواهد از این فضای خیالی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند، اما هوشیاری مردم و رهبر معظم انقلاب به آنها اجازه این سوءاستفاده ها را نخواهد داد.

وی اضافه کرد: ما از تهدید دشمنان اشباع شده ایم و هراسی از سخنان بی پایه آنها نداریم.

سردار سلامی بیان کرد: آنها فکرمی کنند با افزایش تحریم ها و فشارهای اقتصادی می توانند ما را مجبور به پذیرش خواسته های خود کنند ،اما تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده وقتی دشمن کشور را در فشار اقتصادی قرار می دهد ظرفیت ما در بخش های گوناگون شکوفا شده و مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کردیم.

جانشین فرمانده سپاه گفت: مسیر این سالها با همه دشواری و سختی ها طی شد، اما نتیجه آن آسایش و راحتی برای مردم و کشور بود.

وی افزود: اعتراضات هفته های اخیر برخی اصناف در کشور، هدفگذاری به اصل نظام نیست و آنان خواستار رفع مشکلات در داخل کشور هستند.

به گفته وی؛ دشمن تلاش فراوانی کرده این اعتراضات صنفی را به پیروی معترضان از سیاست های براندازی متصل کند اما اینگونه نیست.

سردار سلامی بیان کرد: معترضان می خواهند مسائل و مشکلات خود را توسط نظام و در درون کشور حل کنند چون به این باور رسیده اند که مسیر پیشرفت و توسعه ایران فقط از مسیر انقلاب اسلامی می گذرد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دشمن همواره می کوشد جمهوری اسلامی را فاقد پشتوانه اجتماعی نشان دهد اما حضور پرشور مردم درعرصه های دشوار نشان می دهد حمایت مردمی از انقلاب اسلامی درشرایط کنونی از همه روزها و سالهای گذشته پس از انقلاب بیشتر است.

سردار سلامی ادامه داد: ایران در سالهای اخیر به کشوری قدرتمند تبدیل شده و حل مسایل منطقه بدون دخالت ایران غیرممکن و نشدنی است.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از تلاش های سردار رحمت الله صادقی قدردانی و سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده سپاه نینوا گلستان معرفی شد.

سردار حسین معروفی پیش از این فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت.

کد خبر 409701

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha