مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مردان قرمزپوش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، در مترو تجریش معضل اعتیاد را برای شهروندان به نمایش در آوردند.

 حسین فتحی، مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه يك با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر و در راستای تلاش براي پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و سازمان‌های مردم‌نهاد اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی و ارائه مشاوره به شهروندان در ایستگاه مترو تجریش کرد.

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،حسين فتحی تصریح کرد: غرفه مذکور از 9 الی 13 تیر ماه در ایستگاه مترو تجریش همه روزه از ساعت 9 الی 17 برپاست و مشاوران و روانشناسان آماده ارائه مشاوره، راهنمایی، اطلاع رسانی و... به مراجعین هستند.

او تصریح کرد: حضور red Man یا همان مردان قرمز پوش از دیگر برنامه‌هاست که به صورت نمایشی اقدام به آگاه‌سازی شهروندان از عواقب اعتیاد و راهنمایی آنها براي دریافت مشاوره به جایگاه استقرار کارشناسان آسیب‌های اجتماعی می‌کنند.

فتحي خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر علاوه بر برگزاري برنامه مذكور در محل مترو، نمايشگاه ها، غرفه های اطلاع رساني، مشاوره هاي رايگان نیز در سراهاي محله‌هاي منطقه برپاست و فعالان حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتياد و عموم شهروندان مخاطب اجراي اين برنامه‌ها هستند و از مشاركت و همكاري سازمان هاي مردم نهاد، اداره بهزيستي، نيروي انتظامي و ساير دستگاه ها در اجراي برنامه‌ها بهره گرفته می‌شود.

کد خبر 409768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha