همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری ا سلامی ایران گفت: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که دشمن بشریت هستند و کشور‌های مقتدر و باثبات را برنمی‌تابند.

کیومرث حیدری

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری در دیدار با هیات افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با بیان اینکه در این روز‌ها تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی، کشور مستکبر و زیاده‌خواه آمریکاست، افزود: جمهوری اسلامی ایران و چین دو کشور اثرگذار در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی هستند و هر دو کشور نیز تهدیدات مشابهی دارند.

وی پس از دیدار با هیات نظامی کشور چین، اظهار داشت: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان هیات نظامی از وزارت دفاع جمهوری خلق چین بود و در خصوص پاره‌ای از موارد نظامی تبادل نظر‌های خوب و سازنده‌ای با آن‌ها داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه مباحث مطرح‌شده در دیدار امروز در زمینه‌های آموزشی، عملیاتی، تبادل اطلاعات و تجربه بود، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نظامی غنی از تجربه است و تجربیات دوران هشت سال دفاع مقدس ما برای همه ارتش‌های جهان، جذاب و دارای اهمیت است.

کد خبر 409814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha