همشهری آنلاین: یازدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان دختر کشور در استان خراسان جنوبی، شهر قائن برگزار شد و در پایان تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

Badminton

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این مسابقات که با شرکت ۱۱۰ بازیکن نونهال دختر کشور در قالب ۱۸ استان کشور در روزهای 13 لغایت 16 تیر ماه جاری به صورت تیمی و آزاد برگزار شد، تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت، تیم سمنان دوم شد و تیم‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

علاوه بر مسابقات تیمی، مسابقات آزاد نیز در قمست یک نفره و دونفره برگزار شد که در قسمت یک نفره که با حضور ۷۴بازیکن انجام شد، فردوس فروغی از تهران به مقام نخست دست یافت، پرنیان یزدانی مقام دوم را به خود اختصاص داد و حنانه رجبی از سمنان و آیدا عنایتی از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در قسمت دونفره نیز که با حضور۱۸ تیم دونفره برگزار شد، نازین عسکری و مریم زارع‌شاهی از یزد به مقام نخست دست یافتند، تیم فاطمه احمدیان و فاطمه زارع از آذربایجان شرقی دوم شد و تیم‌های دونفره مانیا یکرنگ خانی و درسا منتظری از تهران و یاسمن برزگران و غزل جوینی از خراسان شمالی مقام سوم مشترک را به دست آورند.

 

کد خبر 410045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha