همشهری آنلاین: بر اساس اخبار منتشر شده سامسونگ قصد دارد گوشی پرچمدار جدید خود را با یک دوربین سه‌تایی قدرتمند روانه‌ی بازار کند.

یسرسی

در حالی که چند ماه بیشتر تا معرفی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی S10 باقی نمانده، بازار شایعات و اخبار ضد و نقیض در مورد این محصول سامسونگ داغ است. پس از خبر تصمیم سامسونگ برای عرضه‌ی این گوشی در سه مدل مختلف،

آخرین شایعه که در مورد دوربین اصلی این گوشی منتشر شده خبر از به کارگیری یک دوربین سه‌تایی در پشت این گوشی هوشمند می‌دهد.

حالا اطلاعات بیشتری از جزییات فنی این دوربین منتشر شده و اگر شایعات و اخبار مربوط به این دوربین سه‌گانه حقیقت داشته باشد، می‌توان گفت علاقمندان به عکاسی موبایلی به زودی ابزاری قدرتمند به نام گلکسی اس ۱۰ در اختیار خواهند داشت.

بر اساس اخبار منتشر شده سامسونگ قصد دارد گوشی پرچمدار جدید خود را با یک دوربین سه‌تایی قدرتمند روانه‌ی بازار کند.

هرچند پیش از سامسونگ شرکت‌هایی مانند هواوی هم از دوربین سه‌تایی استفاده کرده‌اند، اما سامسونگ در صورت استفاده از دو لنز سوپرواید و تله به صورت هم‌زمان اولین سازنده‌ی دوربین موبایلی با این قابلیت خواهد بود.

شایعات مربوط به دوربین سه‌تایی گلکسی S10 تنها به همین کلیات محدود نشده است. گفته شده لنز سوپرواید دوربین این گوشی به همراه یک حسگر قدرتمند ۱۶ مگاپیکسلی و دیافراگم F1.9 عرضه خواهد شد.

ظاهرا دوربین اصلی این گوشی هم دارای یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و دیافراگم دوگانه است. دوربین تله‌ی گلکسی S10 هم مانند دوربین اصلی از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ با این تفاوت که دیافراگم به‌کار رفته در آن F2.4 خواهد بود.

سامسونگ برای دوربین سوپرواید این گوشی لرزشگیر اپتیکال و سیستم فوکوس خودکار در نظر نگرفته است. هرچند با توجه به زاویه‌ و عمقی که توسط این حسگر ثبت می‌شود، نیازی به این قابلیت‌ها احساس نمی‌شود.

کد خبر 410179

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha