مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۶ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از فعالیت شبانه روزی تمامی عوامل شهرداری تهران پس از بارش برف سنگین خبر داد.

مسعود کرباسیان، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از ساعت 20 شب شنبه 15دی ماه بارش برف در برخی از مناطق شهر تهران آغاز شد و کم کم در سراسر شهر گسترش یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران وی گفت: در طول این مدت تمامی عوامل مرتبط شهرداری تهران اعم از مناطق، نواحی، سازمان‌ها و شرکت‌ها با تمامی تجهیزات  و نیروهای انسانی وارد کار شده و فعالیت خود را در سطح شهر آغاز کردند.

کرباسیان در ادامه گفت: عوامل شهرداری تهران در ابتدا شن پاشی معابر و برف روبی را آغاز کردند و با شدت گرفتن برف تجهیزات دیگر از جمله گریدر و مینی لودروارد کار شدند و در چند نوبت اقدام به پاکسازی خیابان‌ها، معابر و گذرگاه‌های سطح شهر کردند به طوری که هر نیم ساعت یک‌بار نسبت به برف روبی این محل‌ها اقدام می‌کردند.

به گفته وی عملیات برف روبی بر اساس اولویت مشخص شده انجام خواهد شد به طوری که در مرحله اول بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی بازگشایی می‌شوند سپس خیابان‌های اصلی و بعد از آن اماکن عمومی از جمله بیمارستان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و در مرحله بعد معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر پاکسازی می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بارش برف در سطح شهر تهران همچنان ادامه دارد، گفت: عوامل شهرداری تهران همچنان به صورت فعال در سطح شهر حضور دارند و امکان استراحت برای هیچ یک از نیروهای خدماتی، ستادی، مناطق، معاونت‌ها، مدیران و شهردار تهران در 24 ساعت گذشته فراهم نشده است.

وی افزود: به جز چند نقطه در غرب تهران آن هم به علت تجهیز نبودن تعدادی از خودروهای شخصی در بسیاری از نقاط شهر ترافیک روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

کرباسیان در پایان گفت: قطعا اگر نیروهای شهرداری و همچنین عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی در سطح شهر حاضر نمی شدند امروز با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدیم و امیدواریم با همکاری شهروندان مشکل خاصی برای آنان پیش نیاید.

کد خبر 41031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز