همشهری آنلاین: تیم میکس کامپوند کشورمان به یک مدال برنز دست یافت و تیم‌های آقایان و بانوان کامپوند نیز هرکدام یک مدال نقره کسب کردند.

Archery

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در مسابقات کاپ آسیا در چین تایپه در کامپوند میکس، ایران با ترکیب اسماعیل عبادی و مینو عابدی بعد از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم و در دیداری نزدیک وتماشائی با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 154 بر 153 مقابل هند پیروز شد و به نیمه ‌نهایی راه یافت و در این مرحله مقابل نمایندگان کره‌ جنوبی با نتیجه 156 بر 152 مغلوب شد.

ایران با این نتیجه برای کسب مدال برنز مقابل ویتنام قرار گرفت كه در این دیدار با نتیجه 152 بر 147 پیروز شده و مدال برنز را کسب کرد.

در میکس ریکرو، ایران با تركيب صادق اشرفی و پارمیدا قاسمی بعد از یک دور استراحت، مقابل ویتنام با امتیاز ۵ بر ۳ شکست خورده و حذف شد.

در ادامه مسابقات مرحله دوم، کمانداران ایران در رشته کامپوند خوش درخشیدند. بعد از کسب مدال برنز تيم میکس، تیم‌های بانوان و آقایان کشورمان پس از پیروزی مقابل حریفان خود به فینال م راه یافتند. کامپوند آقایان متشکل از اسماعیل عبادی، امیر کاظم‌پور و نیما محبوبی ابتدا ویتنام را با امتیاز 229 بر 228 شکست داد و سپس هند را نیز با امتیاز نزدیک 228 بر 227 مغلوب كرد و به فینال رسید. در این مرحله ایران 236 بر 239 به تیم کره بازی را واگذار کرد و مدال نقره کسب کرد.

در بخش بانوان نیز تيم ایران متشکل از مینو عابدی، پریسا براتچی و راحله فارسی ابتدا هنک کنگ را با امتیاز 234 بر 217 شکست داد و سپس با امتیاز 228 بر 277 بر تایوان غلبه نمود و در فینال مقابل کمانداران کره صف‌آرایی كرد كه با نتیجه 226 بر 230 بازی را واگذار کرده و مدال نقره گرفت.

در رشته ریکرو تیمی، تیم بانوان ایران مقابل هند با امتیار 1 بر 5 شکست خورد و تیم مردان نیز مقابل ویتنام با امتیاز 3 بر 5 بازی را واگذار كرد و حذف شد.

کد خبر 410312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha