سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت «روز قزوین» و با هدف معرفی و به تصویر کشیدن جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر قزوین و برای ارتقاء و گسترش صنعت گردشگری، اقدام به برگزاری «جشنواره عکس گردشگری قزوین» کرده است.

فراخوان جشنواره عکس گردشگری قزوین

قزوين از قديمي‌ترين حوزه‌هاي تمدني ايران است كه بـر اسـاس يافتـه‌هـاي باسـتان‌شناسـان، سـابقه‌ی سكونت در آن به 10 هزار سال مي‌رسد. این استان با ثبت ملی بيش از یک‌هزار و سیصد اثر تـاريخي و فرهنگی، به لحاظ کمّی رتبه‌ی ممتازی در كشور دارد كـه در زمينـه‌هـاي تـاريخي، فرهنگي و طبیعی داراي اهميت بسیاری است. قزوین دارای سرمایه-های گردشگری و جاذبه‌هایی هم‌چون آثار و ابنیه تاریخی، اماکن مذهبی، هنر و صنایع دستی، آئین و رسوم محلی، جاذبه-های طبیعی و چشم¬اندازهای زیبا بوده که می‌توانند از مهم‌ترین عوامل جذب گردشگر محسوب شوند.

موضوعات این جشنواره شامل ابنیه تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، صنایع دستی و هنرهای سنتی و آئین و رسوم محلی این شهر است. علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا بیستم مرداد 97 برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره از طریق آدرس ایمیل qtourism97@gmail.com فرصت دارند. اواخر مرداد داوری به پایان می‌رسد و در شهریور ماه اختتامیه جشنواره، اعلام اسامی برگزیدگان، اهداء جوایز و گشایش نمایشگاه برگزار خواهد شد. هیئت داوران این جشنواره افشین بختیار ، حسین رحمانی ، خلیل امامی هستند.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت جزئیات بیشتر به farhangi.qazvin.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 410318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha