همشهری‌آنلاین: روابط عمومی شهرداری حرم مطهر امام خمینی(ره) در پی انتشار اخباری مربوط به هزینه‌های بالای تعمیر و نگهداشت سرویس‌های بهداشتی این مجموعه، برای شفاف‌سازی هزینه‌ها، توضیح‌هایی ارائه کرده‌است.

servisebehdasht

به گزارش شهرنوشت، در پی انتشار مبلغ قرارداد تعمیر و نگهداری سرویس‌های بهداشتی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در برخی رسانه‌های داخلی و متأسفانه سو استفاده برخی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب از این خبر، روابط عمومی شهرداری حرم مطهر براي تنویر افکار عمومی توضیحات زیر را ارائه کرد:

۱. این قرارداد به صورت کاملاً قانونی و در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده و تحت نظارت سازمان‌های ناظر از جمله سازمان بازرسی کل کشور، از طریق انتشار آگهی مناقصه عمومی در مورخ 96.11.15 منعقد شده‌است. این قرارداد با توجه به وسعت ۷۵۰ هکتاری محدوده شهری تحت پوشش شامل ۱۰ سایت بزرگ با موضوع تعمیر، نگهداری و نگهبانی از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی منعقد شده است که در ایام ۱۲ ماهه سال و علی الخصوص مراسم خاص در ایام ویژه سال مورد بهره‌برداری شهروندان عزیز قرار می گیرد. با انعقاد قرارداد مذکور تعداد ۵۰۰ نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شده‌اند.

۲. این قرارداد شامل تأمین نیروی انسانی، تعمیر، بازسازی، نگهداری و نگهبانی از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در یک سال است که با یک محاسبه بسیار ساده بصورت ماهانه ۶۱ هزار تومان برای هر چشمه سرویس بهداشتی که شامل هزینه‌های تأمین نیروی انسانی، تعمیر، بازسازی، نگهداری، نگهبانی و خریداری اقلام مصرفی هزینه می‌شود که در مقایسه با قراردادهای مشابه آن در مناطق مختلف تهران و حتی کشور، بسیار متعادل است.جالب توجه این‌که این قراداد در پنج سال گذشته نیز منعقد شده و در دوره جدید مدیریت شهری بدون افزایش قیمت و کاملا شفاف و کارشناسی شده تعدیل و بازنگری شده و از افتخارهاي مجموعه شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) است.

۳. ایجاد و راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری تهران از افتخارهاي این دوره مدیریت شهری است که با هدف محرم دانستن شهروندان و شفاف‌سازی امور مالی و قراردادی شهرداری تهران راه اندازی شده و قرارداد ها و معامله‌هاي قانونی و شفاف مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران در آن منعکس می‌شود.

۴. انتشار اخبار با هدف تشویش اذهان عمومی و بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب در شرایط حساس کنونی آب به آسیاب ریختن دشمن بوده و جز فراهم کردن خوراک برای رسانه‌های معاند و ضد انقلاب هیچ سود دیگری ندارد و از این منظر شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) حق شکایت قانونی از انتشار این‌گونه اخبار را برای خود محفوظ می‌داند.

روابط عمومی شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

کد خبر 410408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha