همشهری آنلاین: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در راستای بخشنامه استانداری تهران مبنی بر کاهش مصرف انرژی، برق تعدادی از اداره‌ها و سازمان‌های بدمصرف و پرمصرف را قطع کرد.

برق

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، بر اساس مصوبه هیات وزیران و ابلاغ بخشنامه استانداری تهران، اداره‌ها و سازمان‌ها موظف شدند سیستم‌های سرمایشی خود را از ساعت 13 و 30 دقیقه قطع و مصرف انرژی خود را کاهش دهند.

کامبیز ناظریان، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفت: با توجه به وظیفه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درخصوص کنترل پایش مصرف انرژی، این شرکت در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه ذکرشده با اعزام 250 اکیپ فنی و مهندسی به سازمان‌ها و ادارات شهر تهران نسبت به ارزیابی و پایش مصرف انرژی و نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه و رعایت الگوی مصرف برق اقدام کرد.

وی افزود: ارزیابان این شرکت از شنبه این هفته در دور دوم ممیزی، با مراجعه به سازمان‌ها و اداره‌های شهر تهران و ارزیابی مواردی همچون قطع سیستم‌های سرمایشی از ساعت 13 و 30 دقیقه، تنظیم دمای محیط کار در مدت زمان کار اداری حداقل روی 25 درجه سانتیگراد، اطمینان از به مدار آمدن دیزل ژنراتور‌های همه اداره‌ها، صنایع، کشاورزی و ... از ساعت 12 تا 16 و اصلاح سیستم‌های روشنایی محیط کار، نسبت به صدور اخطار به اداره‌هایی که این موارد را رعایت نکرده‌اند، اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع انرژی و رفاه و آسایش شهروندان و پیشگیری از هرگونه مشکل در تامین برق پایدار شهر تهران، برق همه سازمان‌های دولتی، غیردولتی، موسسه‌ها، بانک هایی که با دریافت اخطار همچنان نسبت به اصلاح الگوی مصرف و اجرای بخشنامه ذکر شده اقدام نکردند، قطع شد.

ناظریان بر این نکته تاکید کرد که در شهر تهران هیچ برنامه منظم و قطعی مبنی بر اعمال محدودیت بار نداریم و فقط با 10 درصد صرفه جویی از سوی مشترکان، به راحتی می‌توانیم از پیک تابستان عبور کنیم.

کد خبر 410449

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha