همشهری آنلاین: تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو، پیش‌تر ارائه‌ی سه آیفون جدید و نسخه‌ی به‌روز شده‌ی ایرپاد را تایید کرده است.

بببببببببببب

اما حالا بر اساس جدیدترین گزارش این تحلیلگر، می‌توانیم به اطلاعات بیشتری در مورد جدیدترین محصولات اپل از جمله آیپدها و اپل واچ‌های جدید اشاره کنیم.اول از همه باید به تبلت‌های این کمپانی بپردازیم.

در این گزارش، بار دیگر آمده که آیپد پرو جدید از سیستم فیس آی‌دی بهره می‌برد. علاوه بر این، مینگ چی کو در این گزارش نوشته که دو مدل جدید تبلت‌ها، از دکمه فیزیکی بهره نمی‌برند و به همین خاطر می‌توانیم انتظار کاهش حاشیه‌های نمایشگر آن‌ها را داشته باشیم.

در مورد تبلت بزرگ‌تر، به دلیل ثابت ماندن اندازه نمایشگر، اندازه‌ی کلی آن کوچک‌تر خواهد شد. نکته‌ی جالب توجه این است که در مورد تبلت کوچک‌تر شاهد کوچک‌تر شدن اندازه کلی نخواهیم بود.

طبق گزارش‌ها، اپل برای این مدل کوچک‌تر از نمایشگر ۱۱ اینچی استفاده می‌کند که از زمان عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۶ که از نمایشگر ۹.۷ اینچی بهره می‌برد، این دومین باری است که اندازه‌ی نمایشگر آن افزایش می‌یابد.

در مورد اپل واچ این گزارش بار دیگر اخبار مربوط به افزایش اندازه‌ی نمایشگر آن‌ها را تایید کرده و به اندازه‌ی دقیق آن‌ها هم اشاره کرده است.

بنا بر این متن، مدل کوچک‌تر از نمایشگر ۱.۵۷ اینچی و مدل بزرگ‌تر از نمایشگر ۱.۷۸ اینچی بهره می‌برد. به‌عنوان مقایسه، سری سوم اپل واچ از دو مدل با نمایشگرهای ۱.۳۱ اینچی و ۱.۵۴ اینچی تشکیل شده است.

روی هم رفته، این تغییرات اندازه‌ی کلی این گجت را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. علاوه بر این، گفته می‌شود در زمینه‌ی سنسورهای مربوط به نظارت بر ضربان قلب، احتمالا شاهد ارتقای مهمی خواهیم بود.

در نهایت هم می‌توانیم به ارائه‌ی نسخه‌ی جدید ایرپاد اشاره کنیم و همچنین در این گزارش آمده که اپل تولید انبوده شارژر بی‌سیم ایرپاور را هم آغاز کرده تا در کنار عرضه‌ی آیفون‌های ۲۰۱۸، آن‌ها را هم روانه‌ی بازار کند.

کد خبر 410619

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha